ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و شرایط فروش BYD S6 و BYD F3- آبان ماه 97

گروه خودروسازی کارمانیا شرایط فروش خودروهای BYD S6 و BYD F3  را اعلام کرد. این شرکت پس از چندین ماه توقف فروش، فروش محصولات خود را آغاز کرده است. به این ترتیب پیش فروش BYD S6 ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

گروه خودروسازی کارمانیا شرایط فروش خودروهای BYD S6 و BYD F3  را اعلام کرد. این شرکت پس از چندین ماه توقف فروش، فروش محصولات خود را آغاز کرده است.

به این ترتیب پیش فروش BYD S6 با پیش پرداخت 1،250،000،000 ریال سود، مشارکت 18% و پیش فروش BYD F3 با پیش پرداخت 650،000،000 ریال، سود مشارکت 17% و موعد تحویل خرداد 98 برای هردو خودرو اعلام می گردد.

هر دو خودرو دارای سود انصراف 12 درصد بوده و در صورتی که ظرفیت آن ها در طرح پیش فروش به پایان برسد طرح مذکور بسته خواهد شد.

جدیدترین شرایط فروش BYD S6 و BYD F3:

فروش BYD S6

خودروی BYD S6 به یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر توان خروجی این پیشرانه برابر 160 اسب بخار است که در دور موتور 5800rpm ظاهر می‌شود. نهایت گشتاور تولیدی آن نیز معادل 229 نیوتن‌متر است که در دور موتور 4000rpm در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

از تجهیزات این خودرو می توان به سیستم کروز کنترل، آنتن سقفی، اسپویلر عقب رنگ بدنه، لوگوی عقب LED، شیشه عقب دارای سیستم یخ زدا، سیستم مولتی مدیا با قابلیت پخش DVD و... اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید صفحه راهنمای خرید BYD S6 ؛ مشخصات فنی، آپشن‌ها، قیمت و شرایط فروش را مطالعه کنید.

پیشرانه‌ای که وظیفه خطیر تامین قوای محرکه BYD F3 را برعهده دارد، یک نمونه بنزینی چهار سیلندر خطی است که به فناوری زمانبندی متغیر (VVL) مجهز شده و قادر است تا در دور موتور 5800rpm توان خروجی معادل 107 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. حداکثر گشتاور تولیدی توسط این پیشرانه معادل 145 نیوتن متر است که در دور موتور 4800rpm ظاهر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این خودرو از شما دعوت می کنیم که نگاهی به صفحه راهنمای خرید BYD F3؛ مشخصات فنی، آپشن‌ها، قیمت و شرایط فروش در دیجیاتو بیاندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۶ آبان ۱۳۹۷

    واقعا چقدر حیف ... که مردم کشورم برای خرید ماشین چینی صف میکشند.....

مطالب پیشنهادی