ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چالش‌های هفته چهارم سیزن 6 فورتنایت

با فرا رسیدن فصل چهارم سیزن شش بتل پس فورتنایت شاهد چالش هایی هستیم که احتمالا نسبت به هفته های قبل کمی سخت تر هستند. چالش های مجانی: استفاده از 5 Port-a-Fort یا Port-a-Fortress پیدا ...

مهران خاتمی
نوشته شده توسط مهران خاتمی | ۶ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

با فرا رسیدن فصل چهارم سیزن شش بتل پس فورتنایت شاهد چالش هایی هستیم که احتمالا نسبت به هفته های قبل کمی سخت تر هستند.

چالش های مجانی:

  • استفاده از 5 Port-a-Fort یا Port-a-Fortress
  • پیدا کردن 7 جعبه مهمات
  • زنگ زدن در سه خانه که یک یا چند بازیکن در آن باشند: این سخت ترین چالش این هفته است که احتمالا با نزدیک شدن به تاریخ هالووین طراحی شده. در تصویر زیر تمامی خانه های در نقشه مشخص شده و شما باید فقط نزدیک آنها باشید و وقتی بازیکنی به داخل این خانه ها رفت زنگ را به صدا دربیاورید. فقط باید دقت کنید که کسی شما را در حال پرسه زدن اطراف خانه ها پیدا نکند. از طرف دیگر زنگ خانه ها هم بعد از چند بار استفاده خراب می شود.

چالش های بتل پس:

  • فرود آمدن در 5 مکان مختلف
    رقصیدن روی یک برج ساعتی (Tilted Towers)، درخت صورتی (Lucky Landing) و مجسمه بزرگ سرامیکی (Flush Factory)
    دریافت 3 امتیاز یا بیشتر در پنج مکان
  • تیراندازی: در نقشه زیر نقاط تمامی محل های تیراندازی مشخص شده اند و شما باید با یک سلاح به این مناطق رفته و به اهداف شلیک کنید.

  • کشتن 3 دشمن در اطراف مناطق خراب شده (Corrupted Areas): همانطور که قبلا گفتیم یکی از تغییرات ایجاد شده در فصل ششم به وجود آمدن مناطقی است که تحت تاثیر مکعب بزرگ تغییر کرده اند. این مناطق در نقشه زیر مشخص شده اند و شما باید دشمنان خود را در این نواحی گیر بیاندازید و آنها را شکست دهید. البته بهتر است به جای مستقیم فرود آمدن در این نواحی جای دیگری فرود بیایید تا بتوانید تجهیزات خوبی پیدا کنید.

چالش هاى مخفى فورتنایت

در تصویر آزاد شده در پایان تمامی چالش های روی تابوت عکس یک لاما و یک ستاره بالای سر او می بینید. ستاره مخفی شده در Junk Junktion و در نقطه مشخص شده در نقشه بالا قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی