ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاغذ خرد کن
تکنولوژی

ارتقاء موتور از این کاغذ خردکن یک هیولا ساخته است [تماشا کنید]

از بین بردن اسناد حساس با استفاده از کاغذ خردکن ها کاری طولانی و خسته کننده است چراکه اغلب این دستگاه ها قدرت پایینی دارند و به همین خاطر طی فرایندی بسیار کند این کار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

از بین بردن اسناد حساس با استفاده از کاغذ خردکن ها کاری طولانی و خسته کننده است چراکه اغلب این دستگاه ها قدرت پایینی دارند و به همین خاطر طی فرایندی بسیار کند این کار را انجام می دهند. با در نظر داشتن همین کاستی یک هکر سخت افزار دانمارکی تصمیم گرفته که کاغذ خردکن خود را به موتوری با سرعت گردش ۴۴۴۰۰ دور بر دقیقه به روز رسانی نماید و توانایی دستگاه قدیمی اش را طوری بالا ببرد که کاغذها را در کمتر از یک ثانیه نابود کند.

شاید این سوال در ذهنتان شکل گرفته باشد که چرا یک دستگاه کاغذ خردکن معمولی چنین قدرتی ندارد؟ به عنوان اولین توضیح باید بگوییم که یک موتور الکتریکی با این مقدار قدرت چندان هم ارزان تمام نمی شود و در نتیجه اگر قرار باشد شرکت های سازنده کاغذ خردکن سودی از محل ساخت این محصولات به جیب بزنند باید از موتورهای ارزان قیمت تر و کندتر بهره بگیرند.

نکته مهم دیگر آنکه این میزان قدرت و سرعت موتور قطعا آسیب هایی جدی را برای دیگر قطعات ارزان قیمت دستگاه به وجود می آورد که از تیغه ها گرفته تا دیگر قطعات وابسته به موتور را شامل می گردند. با در نظر داشتن آنچه گفته شد به نظر نمی آید که عمر این کاغذ خردکن از یک هفته فراتر رود و درنتیجه چیزی جز هزینه برای خالق خود نخواهد داشت.

و در انتها به مبحث ایمنی می رسیم. اگر بخشی از لباس شما به عنوان کاربر به ورودی این کاغذ خردکن راه پیدا کند آنگاه کمتر از چند ثانیه فرصت خواهید داشت که به پریز برق برسید و از اتفاقات بدی که در انتظارتان است جلوگیری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohamadreza Mirsadeghi (Barfmusic)
    Mohamadreza Mirsadeghi (Barfmusic) | ۷ آبان ۱۳۹۷

    یکی از علاقمندی های من بود توی جایی که کار میکردم دو تا دستگاه کاغذ خوردکن داشتم و باهاشون وقت میگذروندم ?

  • vahid kheradmand
    vahid kheradmand | ۷ آبان ۱۳۹۷

    خیلی حال کردم با این ویدیو
    همیشه آرزو داشتم همچین دستگاهی داشته باشم، ولی چیزی ندارم که بخوام خوردش کنم!

مطالب پیشنهادی