ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 6T
تکنولوژی

خط و خش تاثیری بر عملکرد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وان پلاس 6T ندارد [تماشا کنید]

در حالی که تنها چند ساعت از مراسم رونمایی موبایل پرچمدار وان پلاس 6T می گذرد، کانال یوتوبی معروف، JerryRigEverything به این موبایل دسترسی یافته و به بررسی میزان مقاومت آن در برابر شرایط گوناگون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۵

در حالی که تنها چند ساعت از مراسم رونمایی موبایل پرچمدار وان پلاس 6T می گذرد، کانال یوتوبی معروف، JerryRigEverything به این موبایل دسترسی یافته و به بررسی میزان مقاومت آن در برابر شرایط گوناگون پرداخته است. جالب است بدانید که زک نلسون، مدیر این کانال یوتوبی هم در مراسم وان پلاس در شهر نیویورک حضور داشت و به صورت زنده در مقابل تماشاگران، وان پلاس 6T را کالبدشکافی کرد.

پرچمدار تازه وان پلاس به لایه محافظ گوریلا گلس 6 مجهز شده که در درجات ششم و هفتم از سختی موس، دچار خط و خش های ناچیز می شود. نگرانی مهم بسیاری از مشتریان در این زمینه آن است که حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر دستگاه، نیازمند دیدی واضح به انگشت کاربر از پشت شیشه است و خط و خش ها می توانند در کارکرد آن اختلال ایجاد کنند.

اما خبر خوب اینکه حتی با ایجاد شدیدترین خط و خش ها روی پنل جلویی دستگاه، هیچ اختلالی در کارکرد حسگر اثر انگشت به وجود نمی آید. اما پنل پشتی چه؟ با توجه به ویدیوی پایین به نظر می رسد که فلزات نرم خطوطی روی بدنه به جا می گذارند که البته امکان پاک کردنشان وجود دارد. فلزات سخت تر اما خطوطی دائمی از خود بر جای می گذارند و به همین خاطر، احتمالاً بد نباشد که از یک کیس برای محافظت از موبایل پرچمدارتان بهره ببرید.

در نهایت ویدیوی تازه JerryRigEverything با تست میزان خم شدگی بدنه به پایان می رسد. برایتان سوال است که وان پلاس 6T تا چه حد در برابر فشار دست یا فشاری که به هنگام نشستن و زمانی که دستگاه در جیب پشتی شلوارتان قرار دارد از خود مقاومت نشان می دهد؟ برای رسیدن به پاسخ می توانید به تماشای ویدیوی پایین بنشینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • acoleman
    acoleman | ۷ آبان ۱۳۹۷

    خیلی خوب دوام آورد کاراییشم باید خوب باشه

مطالب پیشنهادی