ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدیویی و جعبه‌گشایی از موبایل وان پلاس 6T [تماشا کنید]

عصر امروز کمپانی وان پلاس طی مراسمی در شهر نیویورک از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد. این اسمارت فون جدید در مدل های گوناگون با قیمت هایی معقول عرضه می شود و از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۰

عصر امروز کمپانی وان پلاس طی مراسمی در شهر نیویورک از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد. این اسمارت فون جدید در مدل های گوناگون با قیمت هایی معقول عرضه می شود و از مشخصاتی بهره مند شده که قیمت گذاری دستگاه را بیش از پیش مقرون به صرفه می کنند.

وان پلاس 6T نخستین موبایل این کمپانی چینی است که همراه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از راه می رسد و با مشخصاتی مانند نمایشگر امولد، چیپست اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، 128 یا 258 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی احتمالاً هر مشتری دیرپسندی را راضی خواهد کرد.

از نظر طراحی اگرچه تغییرات بسیار محسوسی نسبت به مدل قبلی وان پلاس 6 که اوایل امسال عرضه شد به چشم نمی خورد، اما طبق روند چند سال اخیر می توانید منتظر حاشیه های کمتر در طرفین نمایشگر باشید و ضمناً چانه با یخش پایینی نمایشگر هم کاهشی چشمگیر نسبت به موبایل های رقیب داشته است. پرچمدار جدید وان پلاس تا یک هفته دیگر با قیمت پایه 549 دلار روانه بازار می شود. تا آن زمان شما را به تماشای نگاه نزدیک ویدیویی و جعبه گشایی از وان پلاس 6T دعوت می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی