ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنفرانس خبری معرفی وان پلاس 6T
تکنولوژی

برنامه زنده دیجیاتو: کنفرانس خبری معرفی گوشی وان پلاس 6T

شرکت چینی وان پلاس امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 6T رونمایی می کند. اما طبق معمول همیشه اخبار و اطلاعات مربوط به این گوشی پیش از معرفی رسمی اش لو رفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

شرکت چینی وان پلاس امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 6T رونمایی می کند. اما طبق معمول همیشه اخبار و اطلاعات مربوط به این گوشی پیش از معرفی رسمی اش لو رفته و کمابیش می دانیم که با موبایل چندان فوق العاده ای روبرو نخواهیم بود.

طبق شایعات وان پلاس 6T به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود و به پیروی از اپل شاهد حضور بریدگی در بخش فوقانی نمایشگر آن خواهیم بود. خبری از قابلیت شارژ بیسیم نیست و گویا جک هدفون نیز از بدنه دستگاه حذف شده.

نکته مهم دیگر آنکه وان پلاس پیشتر وعده داده بود که این رویداد را در تاریخ هشتم آبان ماه برگزار کند اما از آنجا که اپل نیز در این تاریخ قصد معرفی آیپدپرو و چند محصول سخت افزاری دیگر را دارد، از تصمیم خود منصرف شد و معرفی وان پلاس 6T را یک روز زودتر برگزار می کند تا تحت تاثیر حضور پررنگ اپل در رسانه ها قرار نگیرد. مشاهده این برنامه در کانال آپارات دیجیاتو از طریق این لینک امکان پذیر خواهد بود.

این مراسم امروز راس ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در نیویورک برگزار می شود و سینا گلستانه و حمید مقدسی آن را به صورت زنده برای شما گزارش خواهند کرد. با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی