ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران- آبان ماه 97

کارشناسان اقتصادی حوزه خودرو اذعان می کنند که در نیمه دوم مهرماه و هفته نخست آبان، قیمت خودرو ارزان تر شده است و این کاهش نرخ پلکانی همچنان ادامه خواهد داشت. به گفته این کارشناسان، ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

کارشناسان اقتصادی حوزه خودرو اذعان می کنند که در نیمه دوم مهرماه و هفته نخست آبان، قیمت خودرو ارزان تر شده است و این کاهش نرخ پلکانی همچنان ادامه خواهد داشت.
به گفته این کارشناسان، تثبیت قیمت ارز در بازار، اجرای طرح های پیش فروش خودرو و کاهش تقاضای واقعی برای خرید خودرو، سبب شد تا بازار خودرو سیر نزولی چشمگیری را تجربه کند و نرخ ها، به مبلغ فروش کارخانه ای اندکی نزدیک تر شود.
بررسی های میدانی بازار خودرو نشان می دهد در سه هفته گذشته قیمت برخی خودروهای خارجی تا ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است. این میزان، در خودروهای داخلی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان از ۲.۵ تا ۱۰ میلیون تومان در نوسان است.قیمت خودروچندی پیش و هم‌ زمان با آغاز کاهش پلکانی قیمت خودرو ، رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه ‌داران و فروشندگان خودروی تهران از احتمال کاهش بیشتر قیمت خودرو ها خبر داده بود.
روز یکشنبه شاهد کاهش قیمت مجدد برخی از خودروها در بازار داخلی بودیم که دلیل اصلی آن خوش‌بینی مردم به ریزش بیشتر قیمت‌ها است و به همین خاطر مشتریان فعلا از خرید دست کشیده و چشم به روزهای آینده دارند.
خیلی‌ها با کاهش قیمت خودرو سراسیمه شده‌ و نگران از دست دادن سرمایه ‌شان هستند برای همین همه تمایل به فروش خودرو زیاد شده است.
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج روز یکشنبه 6 آبان ماه:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی