ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار وان پلاس 6T در قیاس با رقبا چه ابعادی دارد؟

کمپانی چینی وان پلاس ساعتی پیش از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد و احتمالاً می توان گفت که با یکی از جنجال برانگیزترین موبایل های سال 2018 روبرو هستیم؛ موبایلی که تمام نیازهای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۰

کمپانی چینی وان پلاس ساعتی پیش از موبایل پرچمدار وان پلاس 6T رونمایی کرد و احتمالاً می توان گفت که با یکی از جنجال برانگیزترین موبایل های سال 2018 روبرو هستیم؛ موبایلی که تمام نیازهای کاربران از یک موبایل پریمیوم را پوشش می دهد و در عین حال با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به پرچمداران برندهای شناخته شده تر عرضه می شود.

با سخت افزاری قدرتمند که البته شاید قدرتمندترین نمونه موجود در بازار نباشد، رویکردهای تازه در طراحی و قیمت معقولی که آن را در جایگاهی برتر نسبت به رقبا قرار می دهد، وان پلاس 6T قرار است یکی از منحصر به فردترین موبایل های امسال باشد.

از نظر طراحی، وان پلاس نگاهی ویژه به ترندهای چند وقت اخیر داشته و نه تنها به طراحی کم حاشیه تر روی آورده، بلکه بریدگی نمایشگر را نیز کوچک تر کرده و دستگاه را با بدنه ای تمام شیشه ای عرضه می کند که جلوه ای زیباتر به آن بخشیده است. ضمناً به لطف کوچک تر شدن چانه یا بخش زیرین نمایشگر، وان پلاس 6T نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی نیز دارد که موضوعی مهم در بازار موبایل های بزرگ تر از 6 اینچ به حساب می آید.

اما ظاهر و ابعاد وان پلاس 6T در قیاس با رقبایی مانند آیفون های 2018، کهکشانی های سری اس و نوت، پیکسل های تازه از راه رسیده گوگل و دیگر همتایان چگونه است؟ تصاویر پایین به این پرسش پاسخ می دهند.

مقایسه ابعاد وان پلاس 6T با رقبا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی