ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رونمایی از جدید ترین محصول چری در شانگهای؛ آریزو 6 رقیب کره ای ها می شود

شرکت چری نخستین بار در سال 1995 تاسیس و در سال 1997 به طور رسمی ثبت گردید. برند چری اولین محصول خود را در سال 1999 میلادی به بازار داخلی چین عرضه کرد و از ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

شرکت چری نخستین بار در سال 1995 تاسیس و در سال 1997 به طور رسمی ثبت گردید. برند چری اولین محصول خود را در سال 1999 میلادی به بازار داخلی چین عرضه کرد و از آن زمان تاکنون، همواره در حال پیشرفت است و هم اکنون دارای نمایندگی‌های فراوانی در بیش از 30 کشور جهان است که یکی از این آن ها، کشور خوش نقشمان است.
روز 10 اکتبر مرکز ورزشی دانشجویان شانگهای در فضای یخی و زیبا و جذاب خود شاهد رونمایی از جدیدترین و لوکس ترین محصول برند چری برای بازار چین و سایر بازارهای بین المللی چری بود. این مراسم با حضور بیش از 800 خبرنگار داخلی و بین المللی صورت پذیرفت.اینبار همگان با شور و شوق منتظر رونمایی از خودروی چری آریزو 6 بودند ،خودرویی که در مراسمی خاص بر روی یخ که دارای روح اسپورت و هیجان در کنار مراسمی مجلل بود و دقیقا از روح این خودرو الهام گرفته بود رونمایی گردید.
آریزو 6 در اصل زبان جدید طراحی چری میباشد که حکایت از یک طراحی مدرن و شکیل دارد تا برای رقابت با بزرگان آماده گردد.
این شرکت سرمایه گذاری وسیعی را در زمینه تکنولوژی های هوشمند انجام داده است ، که در آریزو 6 نمایان شده و به دنبال کسب برتری در زمینه های تکنولوژی هوشمند است، اخیرا نیز با باز گشایی یک مرکز جدید تحقیق و توسعه در فرانکفورت آلمان  دامنه تحقیقات خود را گسترش داده و همچنین قرارداد جوینت ونچری این شرکت با جاگوار-لندرور نیز تاثیر به سزایی بر روی پلت فرم محصولات این خودروساز چینی داشته است.
در خودروی چری آریزو 6 بسیاری از تکنولوژی های مدرن و روز بدست آمده در شرکت چری که با همکاری بسیاری از موسسات بین المللی بدست آمده ، استفاده شده است تا سرعت رشد و حرکت این خودروساز چینی را به خوبی نشان دهد، همچنین به لحاظ ایمنی این خودرو مجهز به 6 عدد ایربگ و همچنین سیستمهای ایمنی و پایداری روز گردیده تا ایمنی سطح بالایی را برای سرنشینان به همراه داشته باشد.آریزو 6در خصوص بخش فنی این خودرو باید اشاره کنیم که از نظر فنی چری آریزو 6 با خودروی کراس اوور چری تیگو 7 یکسان است و از همان موتور 1/5 لیتری توربو بهره مند است که می تواند 147 اسب بخار قدرت و حدود 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو در این خودرو اما با یک گیربکس ضریب متغیر CVT انجام می شود. مهندسان این کمپانی چینی می گویند که سیستم انتقال قدرت آریزو 6 بروزتر از آریزو 5 است و در حالت تیپ ترونیک یا تعویض دنده ی مصنوعی، می تواند یک جعبه دنده ی اتوماتیک 9 سرعته باشد. ادعای چری این نکته را به ما می گوید که آریزو 6 می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 9.2 ثانیه ثبت کند.از آپشن‌ های آریزو 6 می‌ توان به مواردی همچون سیستم‌ های ترمز و پایداریABS - EBD – TCS – HHC – DTC – EBA – ASR، 6 کیسه هوا، بلوتوث، کروز کنترل، سقف پانارومیک یا در مدل‌ های معمولی سانروف، مانیتور تمام لمسی مجهز به رهیاب ماهواره ‌ای، دوربین 360 درجه، دوربین عقب و جلو، سنسور پارک در جلو و عقب، سیستم رانندگی ECO، سنسور نور، فرمان برقی، کنترل سیستم باد لاستیک‌ ها TPMS، گرمکن صندلی ‌های جلو، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک و دوگانه، صندلی برقی راننده و شاگرد و … اشاره کرد.
خودروی آریزو 6 قرار است همزمان با بازار چین در کشور ایران نیز توسط شرکت مدیران خودرو عرضه گردد، قیمت چری آریزو 6 با این حساب هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است اما با توجه به قیمت سایر محصولات این خودروساز و بهای سایر رقبا می تواند حدس زد که آریزو 6 در محدوده قیمتی 200 میلیون تومان راهی بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی