ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی تازه‌ای که شمایل کلی مک مینی جدید و متعلقات آن را به تصویر می‌کشد

کمتر از 12 ساعت تا رویداد ماه اکتبر اپل باقی مانده؛ رویدادی که در جریان آن باید منتظر رونمایی از مدل های به روزرسانی شده آیپد پرو، مک و دیگر محصولات اهالی کوپرتینو باشیم. بعد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

کمتر از 12 ساعت تا رویداد ماه اکتبر اپل باقی مانده؛ رویدادی که در جریان آن باید منتظر رونمایی از مدل های به روزرسانی شده آیپد پرو، مک و دیگر محصولات اهالی کوپرتینو باشیم. بعد از گذشت چهار سال از عرضه آخرین دستگاه این خانواده، اپل حالا برای رونمایی از مدل ارتقایافته مک مینی آماده است و به تازگی طرحی مفهومی از این دیوایس در فضای مجازی منتشر شده که پورت های بهبودیافته، رنگ خاکستری فضایی، مجیک کیبورد جدید و سنسور Touch ID را به نمایش در می آورند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مک مینی جدید در دست نیست اما خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی طی تابستان اخیر پیش بینی کرد که تمرکز اپل بر کاربران حرفه ای خواهد بود و به تبع این مسئله، با دیوایسی گران قیمت روبرو هستیم. حالا هنرمندی به نام Viktor Kádár براساس اطلاعات اندکی که به گوشمان رسیده، رندرهایی از آنچه ممکن است اپل امشب معرفی کند تدارک دیده است.

تصویر مفهومی از مک مینی 2018

در این طرح مفهومی، شمایل کلی و همیشگی دستگاه حفظ شده و طراح آن دیوایسی مجهز به 4 پورت تاندربولت 3 یا USB-C را متصور شده که در کنار پورت های سنتی تر، گزینه های بیشتری در اختیارتان قرار می دهد. در این بین تعداد پورت های USB-A از چهار عدد به دو عدد کاهش یافته.

Kádár ضمناً به طراحی یک مجیک کیبورد جدید پرداخته که شامل تاچ باری با سنسور اثر انگشت Touch ID نیز می شود. نکته قابل توجه آنکه که این طرح، نسخه وایرلس کیبوردی بدون نام پد را به نمایش در می آورد اما اپل هم اکنون به فروش کیبوردی وایرلس و خاکستری فضایی همراه با نام پد می پردازد.

در نهایت پکیج رندرهای تازه با نمایشگری مجهز به حاشیه های بسیار باریک تکمیل می شوید. اگرچه اپل اعلام کرده که در آینده نزدیک نمایشگر مخصوص به خود را عرضه خواهد کرد، چنین دیوایسی تا پیش از عرضه مک پرو بعدی طی سال آتی میلادی روانه بازار نخواهد شد و احتمالاً هم تنها با آن دیوایس سازگاری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی