ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک پرو جدید با کارت گرافیک رادئون پرو وگا ماه آینده از راه می‌رسد

اپل در بیانه‌‌ای خبری اعلام نمود که قصد دارد برای اولین بار نسخه‌ی جدید مک بوک پرو را با کارت گرافیک رادئون پرو وگا شرکت AMD تا ماه آینده‌ی به بازار جهانی عرضه کند. گفته ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۳

اپل در بیانه‌‌ای خبری اعلام نمود که قصد دارد برای اولین بار نسخه‌ی جدید مک بوک پرو را با کارت گرافیک رادئون پرو وگا شرکت AMD تا ماه آینده‌ی به بازار جهانی عرضه کند.

 مک بوک پرو

گفته شده جدیدترین نسخه‌ی مک بوک پرو قادر است کارایی گرافیکی ۶۰ درصد بهتری نسبت به مدل های قبلی از خود نشان دهد و بهترین گزینه برای ویرایش ویدیو یا طراحی سه بعدی خواهد بود.

البته مشخص نیست این بیانیه‌ی خبری چه زمانی تنظیم شده و قرار بوده  در چه تاریخی برای رسانه‌های مختلف ارسال شود. با این وجود مشخص شده که اپل قصد دارد تمامی محصولات سری مک بوک پرو خود را به صفحه نمایشی ۱۳ اینچی مجهز کرده و قابلیت Touch ID را از این محصولات حذف نماید.

 مک بوک پرو

کارت‌های گرافیک سری وگای شرکت AMD سال گذشته برای کامییوترهای رومیزی عرضه شد و در واقع تلاش این کمپانی برای ارائه رقیبی قدرتمند برای کارت‌های گرافیک موجود در بازار بود تا رضایت کاربران را با قابلیت‌های شگفت انگیزش فراهم آورد.

با این وجود کاربران اگر علاقه‌ای به خرید نسخه‌های جدید مک بوک پرو ندارند می‌توانند سراغ نسخه‌ی کارت گرافیک داخلی رادئون پرو وگا بروند و پس از خریداری، آنها را به سیستم شخصی فعلی خود اضافه نمایند.

 مک بوک پرو

در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به قیمت این محصول نشده و هنوز مشخص نیست که کاربران چقدر باید برای استفاده از لپتاپ جدید اپل هزینه کنند اما این گجت‌ها قرار است ۲۳ آبان ماه به بازار عرضه شوند. خریداران می‌توانند از این تاریخ، مک بوک پرو جدید را در وب سایت رسمی اپل سفارش دهند یا اینکه آنها را از فروشگاه‌های خرده فروشی که مجوز اپل را دارند، خریداری کنند.

گفتنی است کمپانی کوپرتیونی اصلاً به این گجت در جریان رویداد امروز خود در شهر نیویورک اشاره نکرد و تنها از نسخه‌های جدید مک بوک ایر، کامپیوتر مک مینی، آیپد پرو  جدید به همراه قلم اپل پنسل مخصوصش رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی