ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمار فروش آیپد

مقایسه فروش آیپد با لپتاپ ها تا چه حد منطقی است؟

اپل در رویداد پاییزی خود مدل جدید آیپد پرو را معرفی کرد که این بار در آن خبری از کلید فیزیکی هوم نیست و البته از قابلیت شناسایی چهره بهره می برد. اپل آمارهایی از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۰

اپل در رویداد پاییزی خود مدل جدید آیپد پرو را معرفی کرد که این بار در آن خبری از کلید فیزیکی هوم نیست و البته از قابلیت شناسایی چهره بهره می برد. اپل آمارهایی از فروش آیپد های خود ارائه داده و ادعا می کند در این زمینه برتری هایی نسبت به رقبا دارد.

اپل سالانه تعداد 44.2 میلیون آیپد را به فروش رسانده و به این ترتیب در جایگاهی برتر نسبت به تولید کننده های لپتاپ اچ پی، لنوو، ایسوس، ایسر، دل و ... قرار گرفته است.در بین این برندها اچ پی بالاترین رتبه را دارد و در همین دوره زمانی 36.9 میلیون دستگاه به فروش رسانده است. به این ترتیب ادعا می شود که تبلت اپل بیش از سایر لپتاپ های دیگر سازنده ها فروش داشته است و آیپد محبوب ترین کامپیوتر بازار است. همچنین گفته شده که در کل تعداد 400 میلیون آیپد فروخته شده است.

آمار فروش آیپد

اما سوالی که پیش می آید این است که آیا اساسا می توان فروش آیپد را با فروش لپتاپ ها مقایسه کرد و این میزان فروش بالا را یک برتری به حساب آورد؟ احتمالاً بیشتر افرادی که نگاهی منطقی به این موضوع داشته باشند جوابشان منفی است. اساساً آیپد یک تبلت است و از دید بسیاری از افراد هنوز نمی تواند جایگزین کاملی برای یک لپتاپ در بسیاری از کاربردها باشد.

اما چه طرفدار سر سخت اپل باشید یا از محصولاتش متنفر، باید این مقایسه آماری اپل را یک حرکت تبلیغاتی دانست که چندان هم منطقی به نظر نمی رسد؛ مگر از دید آن افرادی که آیپد را جایگزین کاملی برای لپتاپ می دانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Omid
    Omid | ۸ آبان ۱۳۹۷

    قبلا اپل اصلا خودشو با بقیه مقایسه نمیکرد این حرکتشو دوست ندارم .

    • محمد
      محمد | ۸ آبان ۱۳۹۷

      از وقتی که یادمه همین کارو می کرد. یادمه تو مراسم معرفی آیفون ۳جی اس گفت ما از نوکیا هم بزرگتریم.

مطالب پیشنهادی