ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ گلکسی S10 پلاس نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصدی خواهد داشت

بازار شایعات راجع به پرچمدار بعدی غول کره‌ای داغ است و در گوشه کنار فضا‌ی مجازی می‌توان خبر‌های زیادی راجع به این تلفن هوشمند را مشاهده کرد. تازه‌ترین خبر‌ها نشان می‌دهند که نسبت صفحه نمایش ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

بازار شایعات راجع به پرچمدار بعدی غول کره‌ای داغ است و در گوشه کنار فضا‌ی مجازی می‌توان خبر‌های زیادی راجع به این تلفن هوشمند را مشاهده کرد. تازه‌ترین خبر‌ها نشان می‌دهند که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی سامسونگ گلکسی S10 پلاس تا حد زیادی نزدیک به اوپو فایند اکس و شیائومی می میکس ۳ خواهد بود و علاوه بر این، به باطری قدرتمند‌تری مجهز می‌شود.

همانطور که در خبر‌های پیشین اعلام شده بود، شرکت کره‌ای در حال کار روی سه نسخه از گلکسی S10 است. دو تا از آن‌ها که نسخه‌های قدرتمند‌تری به شمار خواهند رفت از نمایشگر‌های بزرگتری بهره‌مند می‌شوند.

انتظار می‌رود که یکی از این نسخه‌های یاد شده تحت عنوان S10 پلاس عرضه شود. این تلفن قرار است از نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی ۹۳ درصدی استفاده کند که در این زمینه تا حد زیادی نزدیک به اوپو فایند اکس به است. این شایعات تا حد زیادی شبیه به شایعات اولیه‌ای هستند که حدود ۹ ماه پیش راجع به گلکسی S10 منتشر شده بود.

در مراسم رونمایی از شیائومی می میکس ۳ نیز این شرکت چینی ادعا کرد که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی این تلفن هوشمند ۹۳.۴ درصد است. طبق اخبار گذشته‌، سامسونگ گلکسی S10 از سنسور اثر انگشت فوق سریع زیر نمایشگر نیز بهره‌مند خواهد بود.

سری تلفن‌های هوشمند گلکسی S10 احتمالا از چیپست اسنپدراگون 8150 یا اگزینوس 9820 استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود که باتری مورد استفاده در گلکسی S10 پلاس ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

شنیده‌ها حاکی از این است که گلکسی S10 فاقد جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری باشد. بر اساس خبر‌های لو رفته‌ی اخیر، سه‌گانه‌ی تلفن‌های هوشمند S10 سامسونگ در شش رنگ متنوع عرضه خواهند شد.

سری S10 سامسونگ در مراسم جهانی تلفن‌های همراه سال ۲۰۱۹ (MWC) که بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد رونمایی می‌گردد. انتظار می‌رود غول کره‌ای نسخه‌‌ای از سامسونگ گلکسی S10 پلاس که از 5G پشتیبانی می‌کند را نیز معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی