ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پس از ۱۴۵۷ روز بالاخره کامپیوتر مک مینی جدید معرفی کرد

اپل در چهار سال اخیر توجهی به بروزرسانی کردن کامپیوترهای مک مینی نشان نمی داد، اما ظاهراً از سال ۲۰۱۴ تا امروز چندان هم بی کار نبوده است. این شرکت لحظاتی پیش در شهر نیویورک ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۱

اپل در چهار سال اخیر توجهی به بروزرسانی کردن کامپیوترهای مک مینی نشان نمی داد، اما ظاهراً از سال ۲۰۱۴ تا امروز چندان هم بی کار نبوده است. این شرکت لحظاتی پیش در شهر نیویورک از نسل جدید کامپیوترهای مک مینی پرده برداشت.

طبق اعلام اپل کامپیوترهای جدید به پردازنده های چهار هسته ای نسل هشتم اینتل مجهز هستند که به مراتب از پردازنده دو هسته ای نسل چهارم در مدل قبلی پیشرفته تر است. حتی اگر بخواهید می توانید دستگاه را با پردازنده های ۶ هسته ای نیز سفارش دهید.

مک مینی های جدید از حافظه رم تا ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی SSD تا ۲ ترابایت پشتیبانی می کنند که برای بیشتر کاربران رقم مناسبی به حساب می آید. مک مینی های جدید ضمناً به چیپ امنیتی T2 نیز مجهز هستند.

بدنه مک مینی های جدید از صد درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و به رنگ خاکستری است که در مک بوک های اخیر نیز مشاهده کرده بودیم. روی بدنه اما ترکیب جدیدی از درگاه ها به چشم می خورند: چهار درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۳، درگاه شبکه، دو درگاه USB-A و HDMI.

فروش مک مینی های جدید از هفته آینده در تاریخ ۷ نوامبر آغاز می شود و نسخه پایه ۷۹۹ دلار قیمت دارد. ترکیب سخت افزاری که با پرداخت قیمت نسخه پایه به دست می آورید به این شرح است: پردازنده چهار هسته ای Core i3 ساخت اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD. بالاترین مدل نیز به پردازنده ۶ هسته ای Core i7 با قدرت ۴/۲ گیگاهرتز، ۶۴ گیگابایت حافظه رم، ۲ ترابایت حافظه SSD و درگاه اترنت ۱۰ گیگابیتی مجهز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jnk noori
    jnk noori | ۸ آبان ۱۳۹۷

    میشه چهار سال!

مطالب پیشنهادی