ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پنسیل 2 احتمالاً امروز با پشتیبانی از ژست‌های حرکتی معرفی می‌شود

مراسم رونمایی از آیپدهای جدید اپل امروز رأس ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و حالا ساعاتی پیش از برگزاری رویداد، منابع مختلف از احتمال معرفی اپل پنسیل 2 (نسخه جدید قلم هوشمند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

مراسم رونمایی از آیپدهای جدید اپل امروز رأس ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و حالا ساعاتی پیش از برگزاری رویداد، منابع مختلف از احتمال معرفی اپل پنسیل 2 (نسخه جدید قلم هوشمند اپل) خبر می دهند.

طبق ادعای برخی از منابع، نخستین تغییر اپل پنسیل 2 (با شماره مدل B332) شکل ظاهری آن خواهد بود که با طراحی مینیمال و حذف حلقه نقره ای رنگ انتهای قلم، ترکیبی ساده و در عین حال مدرن خواهد داشت.

اپل پنسیل 2 ممکن است به دکمه اختصاصی مجهز شود

از سوی دیگر با نازک شدن حاشیه آیپدهای جدید و حذف دکمه هوم، احتمالاً استفاده از ژست های حرکتی بخش قابل توجهی از تعامل کاربران با تبلت های اپل را به خود اختصاص خواهد داد و اپل پنسیل 2 می تواند در این زمینه، با پشتیبانی از ژست های جدید و متفاوت، امکانات بیشتری را در اختیارشان قرار دهد. همچنین ابزار مورد بحث ممکن است به نوعی دکمه اختصاصی (مانند آنچه در استایلوس گلکسی نوت 9 وجود دارد) مجهز شود که در اجرای ژست ها کارآمد خواهد بود.

اپل پنسیل 2

نسخه اول اپل پنسیل در حال حاضر قیمتی معادل 99 دلار دارد که گم کردن آن می تواند کابوسی برای کاربر (به خصوص کاربر ایرانی) باشد؛ به همین خاطر پیش بینی شده که احتمالاً نسخه دوم با قابلیت اتصال مغناطیسی به بدنه آیپد، احتمال گم شدن را تا حد زیادی کاهش دهد.

در نهایت نحوه شارژ باتری داخلی قلم هوشمند بعدی اپل نیز به احتمال زیاد شامل بروزرسانی خواهد شد؛ چرا که روش کنونی (اتصال قلم به پورت لایتنینگ آیپد) بعضی اوقات آزاردهنده بوده و ممکن است کمپانی برای حل مشکل، اپل پنسیل 2 را به قابلیت شارژ بی سیم با فناوری Qi مجهز کند.

گفتنی است موارد مورد اشاره، پیش بینی برخی از افشاگران و منابع آگاه در صنعت بوده و باید دید که در صورت معرفی نسخه جدید اپل پنسیل در رویداد امروز، این ابزار با چه تغییرات و البته قیمتی به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی