ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 12.1 را با امکان تماس تصویری گروهی و ایموجی‌های جدید عرضه می‌کند

کمپانی اپل امروز پیش از برگزاری رویداد آیپد خود در نیویورک، از عرضه iOS 12.1 همزمان با معرفی آیپدهای جدید خبر داد. نسخه مذکور نخستین آپدیت بزرگ iOS 12 بوده و ویژگی هایی مانند FaceTime ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

کمپانی اپل امروز پیش از برگزاری رویداد آیپد خود در نیویورک، از عرضه iOS 12.1 همزمان با معرفی آیپدهای جدید خبر داد. نسخه مذکور نخستین آپدیت بزرگ iOS 12 بوده و ویژگی هایی مانند FaceTime گروهی (تماس تصویری) را که در ورژن اصلی حذف شده بود، به سیستم عامل موبایل اپل بازمی گرداند.

FaceTime گروهی اجازه برقراری تماس تصویری برای نهایتاً 32 نفر را به صورت همزمان فراهم کرده و از استیکر، ایموجی، انیموجی و فیلتر ویدیو پشتیبانی می کند. همچنین در FaceTime گروهی حباب تصویر افراد زمانی که صحبت می کنند، بزرگتر می شود.

ویژگی دیگر iOS 12.1، امکان استفاده از دو سیم کارت در آیفون XS و XR است که یکی از سیم کارت ها فیزیکی و دیگری eSIM (سیم کارت الکترونیکی) بوده و به صورت همزمان فعال خواهند شد.

iOS 12.1

باگ beautygate در iOS 12.1 رفع خواهد شد

شرکت اپل در بیانیه خبری خود حرفی از رفع باگ «beautygate» در آیفون XS و XR نزده، اما بر اساس گزارشات ایراد مذکور هم در بروزرسانی جدید برطرف خواهد شد. باگ مورد بحث باعث می شود در زمان ثبت تصاویر سلفی، پوست کاربر بیش از اندازه صاف به نظر برسد که به گفته اپل، این موضوع به خاطر انتخاب عکس نادرست توسط نرم افزار دوربین (از میان تصایر ثبت شده در حالت smart HDR) اتفاق می افتد.

در زمینه دوربین، iOS 12.1 ویژگی دیگری نیز به همراه داشته و به کاربران آیفون XS و XR اجازه می دهد عمق تصویر در حالت بوکه را پیش از ثبت عکس تنظیم کنند نه فقط پس از آن.

در نهایت اپل بیش از 70 ایموجی جدید هم در بروزرسانی سیستم عامل موبایل خود عرضه خواهد کرد که شامل ایموجی افراد با رنگ موهای جدید، صورتک های خندان با احساسات متفاوت، حیوانات، غذاها و ورزش های مختلف می شود. ایموجی های جدید در آپدیت های بعدی به watchOS و macOS نیز اضافه خواهند شد.

گفتنی است اپل با عرضه iOS 12 تأکید زیادی روی افزایش کارایی و سرعت محصولات خود داشت که این موضوع موجب رضایتمندی کاربران شد. بروزرسانی iOS 12.1 هم سعی دارد با حفظ رویه اصلی، ویژگی های کاربردی جدیدی همچون تماس تصویری گروهی را به کاربران عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی