ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه‌ی جدید اپل تحت عنوان «امروز در اپل» وارد فاز جدیدی می‌شود

اپل در کنفرانس خود که در شهر نیویورک در حال برگزاریست، از برنامه‌‌ی جدید خود در زمینه‌های آموزش و تحصیل رونمایی کرد. این برنامه که به نام «امروز در اپل» (Today at Apple) شناخته می‌شود ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۸

اپل در کنفرانس خود که در شهر نیویورک در حال برگزاریست، از برنامه‌‌ی جدید خود در زمینه‌های آموزش و تحصیل رونمایی کرد. این برنامه که به نام «امروز در اپل» (Today at Apple) شناخته می‌شود از سال ۲۰۱۷ آغاز شده و بخشی جدانشدنی از برنامه‌های خرده فروشی شرکت آمریکایی بوده.

جلسات «امروز در اپل» توسط حرفه‌ای‌های عرصه‌ی هنر و کارمندان فروشگاه‌ها میزبانی می‌شود که دارای پیش زمینه‌ای در امور هنر‌های اجتماعی هستند. تمرکز اصلی این جلسات عموما روی مهارت‌های خلاقانه مثل عکاسی، برنامه نویسی، آهنگسازی و نقاشی خواهد بود.

همچنین قرار است این جلسات توسط اپل در مکان‌های مختلف در سرتاسر جهان برگزار شود و در کنارش به اجراهای زنده و اختصاصی نیز بپردازند. در آینده اپل از طریق راه‌های مختلف به دنبال افزایش نوآوری‌های خود خواهد بود.

همچنین ۶۰ جلسه‌ی جدید به برنامه‌های اپل اضافه شده که تمرکز همه‌ی آن‌ها روی محصولات هنری جدید و ابزار‌های نرم افزاریست. این جلسات جدید در رابطه با ARKit، کلیپ‌ها و میانبر‌های سیری خواهند بود. برخی دیگر از این جلسات در زمینه‌ی عکاسی، ویدیوگرافی و طراحی هستند. اپل با تولید کنندگان و هنرمندان مطرح زیادی برای میزبانی مراسم‌هایش به توافق رسیده است.

در یکی از اولین لابراتوار‌های ویدیو تحت عنوان «جادوی نمایشگر‌ کوچک» یا Small Screen Magic با همراهی «زک کینگ» اتفاق خواهد افتاد. در این لابراتوار شرکت کنندگان یاد می‌گیرند چگونه با استفاده از اپلیکیشن Clip به ویرایش ویدیو‌ها بپردازند.

در لابراتوار عکس تحت عنوان «به تصویر کشیدن خانه‌های درختی» یا Drawing Treehouses که در کنار معماران Foster + Partners برگزار خواهد شد. این جلسه به آموزش قوانین معماری از طریق لنز‌های فانتزی خواهد پرداخت.

در برخی دیگر از جلسات، شرکت کنندگان می‌توانند به یادگیری Final Cut Pro برای ویرایش فیلم‌ها و همچنین یادگیری Logic Pro برای ساخت موسیقی بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی