ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین کارت حافظه 512 گیگابایتی سامسونگ با قیمتی کلان در راه است

طی فصل تابستانی که پشت سر گذاشتیم، سامسونگ اعلام کرد که باید منتظر عرضه یک کارت مایکرو اس دی 512 گیگابایتی از سوی کمپانی باشیم و حالا آن روز فرا رسیده است. وب سایت سامسونگ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

طی فصل تابستانی که پشت سر گذاشتیم، سامسونگ اعلام کرد که باید منتظر عرضه یک کارت مایکرو اس دی 512 گیگابایتی از سوی کمپانی باشیم و حالا آن روز فرا رسیده است. وب سایت سامسونگ آلمان اخیراً این کارت را در لیست محصولات خود قرار داده و قیمت 280.90 یورو را برای آن اعلام کرده است. البته این کارت حافظه هنوز از راه نرسیده، اما در صورت تمایل می توانید برای دریافت اعلانات مربوط به عرضه آن ثبت نام کنید.

قیمت بسیار بالا و غیرمنطقی کارت حافظه جدید سامسونگ زمانی غافلگیرکننده تر می شود که قیمت 99.90 یورویی کارت های حافظه 256 گیگابایتی را می بینیم. این یعنی با پرداخت هزینه ای سه برابری نسبت به کارت های 256 گیگابایتی، می توانید از حافظه ای دو برابر بیشتر برخوردار شده و حافظه داخلی موبایلی مانند گلکسی نوت 9 را مجموعاً به یک ترابایت برسانید. گفتنی است که حداقل سامسونگ آلمان از این قیمت گذاری نه چندان منطقی باخبر بوده و چند پیشنهاد ویژه برای خرید قسطی و پرداخت مبلغ به صورت ماهانه تدارک دیده است.

کارت حافظه 512 گیگابایتی سامسونگ

سرعت خواندن و نوشتن در کارت های EVO Plus سامسونگ به 100 مگابایت بر ثانیه می رسد و به گفته این کمپانی کره ای، یک ویدیوی 3 گیگابایتی با رزولوشن 4K را می توان در مدت زمان 38 ثانیه منتقل کرد.

ظرفیت کارت حافظه جدید هم با 78 ساعت ویدیوی فول اچ دی یا بیش از 150 هزار تصویر برابری می کند؛ هرچند که ظرفیت واقعی، 93.1 درصد ظرفیت اعلام شده است. باید افزود که یک آداپتور SD نیز در بسته بندی کارت حافظه سامسونگ قرار خواهد داشت و گارانتی 10 ساله هم خیالتان را از بروز هر مشکل راحت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی