ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بتلفیلد 5
ویجیاتو - بازی

بازی‌های رایگان ماه نوامبر ایکس باکس لایو اعلام شد

همان‌طور که با نزدیک شدن به پایان اکتبر انتظار می‌رفت، شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو در ماه نوامبر را به صورت رسمی اعلام کرد. این بازی‌ها که تعدادشان به 4 عدد می‌رسد، ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

همان‌طور که با نزدیک شدن به پایان اکتبر انتظار می‌رفت، شرکت مایکروسافت لیست بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو در ماه نوامبر را به صورت رسمی اعلام کرد. این بازی‌ها که تعدادشان به 4 عدد می‌رسد، برای مشترکین سرویس طلایی ایکس باکس لایو در نظر گرفته شده است و علاقه مندان می‌توانند به صورت کاملا رایگان آن‌ها را دریافت کنند.

نخستین بازی در نظر گرفته شده برای کاربران ایکس باکس وان، بازی محبوب و موفق بتلفیلد 1 است که در سال 2016 منتشر شد. بخش کمپین این بازی شامل‌ داستان‌های مختلف از نبردها و لوکشین‌های واقعی جنگ جهانی اول می‌شود. بخش چندنفره‌ی این بازی نیز شامل مدها و نقشه‌های متنوعی می‌شود که کاربران در آن‌ها باید با اسلحه‌ها و وسائل نقلیه مختلف به رقابت با یکدیگر بپردازند. این بازی در طول ماه نوامبر رایگان خواهد بود.

ایکس باکس لایو

دومین بازی لیست ایکس باکس وان، Race the Sun نام دارد که در مقایسه با بتلفیلد 1 بازی ساده‌تری است. در این بازی کاربر کنترل یک فضاپیمای پیشرفته را بر عهده دارد که باید از موانع بر سر راه از جمله اشعه‌های لیزر و دیگر فضاپیماها عبور کند. بازی در دو صورت به پایان می‌رسد: یا فضاپیما در اثر برخورد با موانع از بین برود یا خورشیدی که در افق قرار دارد غروب کند. این بازی از تاریخ 15نوامبر الی 16 دسامبر به صورت رایگان قابل دریافت است.

در لیست بازی‌های در نظر گرفته شده برای کنسول ایکس باکس 360 نیز عناوین قابل توجهی دیده می‌شود. دارندگان این کنسول قادر خواهند بود از تاریخ 1 الی 15 نوامبر نخستین نسخه از سری بازی‌های اساسینز کرید را دریافت کنند. از تاریخ 16 الی 30 نوامبر نیز بازی Dante's Inferno قابل دریافت است که شباهت بسیاری به نسخه‌های قدیمی سری بازی‌های God of War دارد.

ایکس باکس وان

  • Battlefield 1 - ده آبان الی نه آذر
  • Race the Sun - بیست‌وچهار آبان الی بیست‌وپنج آذر

ایکس باکس 360

  • Assassin's Creed - ده الی بیست‌وچهار آبان
  • Dante's Inferno - بیست‌وپنج آبان الی نُه آذر

در پایان، با مراجعه به این مطلب می‌توانید تمامی بازی‌هایی را مشاهده کنید که در سال 2018 از طریق اشتراک طلایی ایکس باکس لایو به صورت رایگان قابل دریافت بوده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی