ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نتیجه تست تصادف رنو کولئوس منتشر شد؛ 5 ستاره ایمنی برای کراس اوور فرانسوی

رنو کولئوس توانست 5 ستاره ایمنی از سوی موسسه ایمنی ANCAP که معیارهایی مشابه با موسسه ایمنی Euro NCAP دارد را بدست بیاورد. البته اطلاعات منتشر شده مربوط به تست انجام شده در سال 2017 ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

رنو کولئوس توانست 5 ستاره ایمنی از سوی موسسه ایمنی ANCAP که معیارهایی مشابه با موسسه ایمنی Euro NCAP دارد را بدست بیاورد. البته اطلاعات منتشر شده مربوط به تست انجام شده در سال 2017 میلادی است و این تست بر روی مدل تک محوره که از June 2018 به فروش می رسد، صورت پذیرفته است.

با این حال نمونه مورد تست دارای سیستم ترمز خودکار و سیستم هشدار حرکت بین خطوط بوده که اخیرا در نسخه های مختلف رنو کولئوس مورد استفاده قرار گرفته است.

رنو کولئوس

مدیر اجرایی رنو در استرالیا در مورد کولئوس می گوید:" امنیت یکی از نکات کلیدی برای رنو به شمار می رود و در همین راستا ما با عرضه بسته های ایمنی جدید همچون AEB و هشدار حرکت بین دو خط از کسب 5 ستاره ایمنی ANCAP مطمئن شدیم.

کولئوس توانست 32 امتیاز از 38 امتیاز در بخش حفاظت از بزرگ سالان به همراه برخورد کامل از کنار؛ همچنین 79 درصد در بخش محافظت از کودکان و 62 درصد در بخش محافظت از عابران پیاده را کسب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی