ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک مینی
تکنولوژی

نگاه نزدیک به مک مینی جدید [تماشا کنید]

چند سالی است که اپل خط تولید مک مینی خود را تعطیل کرده و توجه چندانی به آن نشان نمی دهد. عمده توجه این شرکت تا به حال به مک بوک‌ ها و آیپد‌ های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

چند سالی است که اپل خط تولید مک مینی خود را تعطیل کرده و توجه چندانی به آن نشان نمی دهد. عمده توجه این شرکت تا به حال به مک بوک‌ ها و آیپد‌ های پرو خود جلب شده بود. با این وجود کمپانی کوپرتینویی پس از ۴ سال و به عبارتی ۱۴۵۷ روز بالاخره کامپیوتر مک مینی جدید را معرفی کرد. حال ویدیوی نگاه نزدیکی برای این کامپیوتر کوچک منتشر شده است.

بدنه خاکستری رنگ مک مینی جدید از صد درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و روی آن چهار درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۳، درگاه شبکه، دو درگاه USB-A و HDMI به چشم می‌خورند.

مک مینی
مراسم معرفی جدیدترین نسخه‌ی مک مینی

گفته شده این تبلت‌ ها به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ ای نسل هشتم اینتل مجهز شده که عملکرد بهتری نسبت به دو هسته ای نسل چهارم در مدل قبلی بهره می‌برد. همچنین در این دیوایس‌ ها ۶۴ گبگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده که می‌تواند لبخند رضایتی بر لب کاربران حک کند.

باید در نظر داشت که مک مینی های جدید به چیپ امنیتی T2 نیز مجهز شده اند که می‌تواند خیال بسیاری از کاربران این کامپیوتر‌های کوچک را راحت نماید.

مک مینی

گفته شده که این مک مینی جدید قرار است از هفته‌ آینده یعنی ۱۶ آبان ماه به بازار جهانی عرضه شود و کاربران باید برای خرید ارزانترین نسخه‌ی آن، هزینه ای معادل ۷۹۹ دلار پرداخت کنند.

در این صورت آن ها قادر خواهند بود از کامپیوتر کوچکی با پردازنده چهار هسته ای Core i3 ساخت اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD بهره ببرند. بالاترین مدل نیز به پردازنده ۶ هسته ای Core i7 با قدرت ۴/۲ گیگاهرتز، ۶۴ گیگابایت حافظه رم، ۲ ترابایت حافظه SSD و درگاه اترنت ۱۰ گیگابیتی مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • a.rezaee
    a.rezaee | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    این بنده خدا جاتان آیو نیس این مدیر مارکتینگ محصولات مک هستش لطفا تصحیح بفرمایید

مطالب پیشنهادی