ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از پهپادهای ماتریس DJI به صورت ناگهانی سقوط می‌کنند

برخی از پهپادهای ماتریس DJI از آسمان سقوط می کنند و هنوز کسی دلیل اصلی این اتفاق را نمی‌داند. سازمان نظارت و ارزیابی شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی کشوری بریتانیا ساعاتی پیش بیانیه جدیدی را منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

برخی از پهپادهای ماتریس DJI از آسمان سقوط می کنند و هنوز کسی دلیل اصلی این اتفاق را نمی‌داند.

سازمان نظارت و ارزیابی شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی کشوری بریتانیا ساعاتی پیش بیانیه جدیدی را منتشر کرد که خبر از سقوط بعضی از پهپادهای DJI Matrice 200 در میانه پرواز بدون هیچ اخطاری می‌داد. در واکنش به این اتفاقات سازنده چینی پهپاد های DJI اعلام کرد که نسبت به این موضوع واقف بوده و در حال تلاش برای رفع این مشکل است.

این موضوع از آن‌جایی عجیب می‌شود که مشخص شده تمام پهپادهای ماتریس DJI سقوط کرده به هنگام سقوط به اندازه کافی برای ادامه دادن پرواز خود شارژ داشته‌اند. پیش از این و در سال 2016 چنین مشکلی برای پهپادهای GoPro Karma هم پیش آمده بود که منجر به جمع‌آوری آن‌ها از بازار شد.

پهبادهای ماتریس DJI

سقوط ناگهانی پهپاد های DJI Matrice تاکنون صدمه‌ جانی خاصی را به دنبال نداشته اما سقوط چنین گجتی در بین جمعیتی زیاد، قطعا مشکل ساز خواهد بود. در حال حاضر، سازمان نظارت بر خطوط هواپیمایی بریتانیا از افرادی که این پهپادها را کنترل می‌کنند خواسته تا آن را حداقل ۵۰ متر دور از هر فرد، وسیله نقلیه و سازه‌ای نگه دارند.

DJI می‌گوید که این سقوط ناگهانی تنها به موارد خاصی از پهپادهای ماتریس این کمپانی مربوط می‌شود اما آن‌ها بازهم برای فهمیدن و رفع این مشکل بزرگ تلاش خواهند کرد. در حال حاضر DJI به تمام صاحبان DJI Matrice 200 اعلام کرده که بهتر است هواپیمای بدون سرنشین خود را به آخرین نسخه فرمور آپدیت کنند.

جدا از این مشکل عجیب، شرکت DJI شهریور ماهپهپادهای ماویک 2 پرو  ماویک 2 زوم را معرفی کرد. دوربین هر دوی این پهپادها می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K با نرخ بیش از 100 مگابیت در هر ثانیه را ضبط کرده و هر دو آن‌ها می‌توانند با سرعتی نزدیک به ۷۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کنند. در نهایت باید گفت این دو پهپاد جدید با هر بار شارژ کامل تا ۳۱ دقیقه کار می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی