ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کیبورد جدید آیپد پرو معرفی شد؛ دو زاویه قابل تنظیم و اتصال مغناطیسی

اپل همراه با رونمایی از آیپد پرو جدید خود حالا به دنبال اعمال تغییراتی در کیبورد هوشمند خود است. کیبورد هوشمند فولیو به طور مغناطیسی به آیپد پرو متصل می‌شود و جلو و عقب تبلت ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

اپل همراه با رونمایی از آیپد پرو جدید خود حالا به دنبال اعمال تغییراتی در کیبورد هوشمند خود است. کیبورد هوشمند فولیو به طور مغناطیسی به آیپد پرو متصل می‌شود و جلو و عقب تبلت را محافظت می‌کند. همچنین بر خلاف کیبورد قبلی، از دو زوایه تشکیل می‌گردد.

احتمالا متصل شدن این کیبورد به آیپد پرو بسیار ساده انجام می‌پذیرد. کیبورد هوشمند سه سال پیش معرفی شد. اپل پیش از این از یک رابط هوشمند برای اتصال کیبورد به آیپد استفاده می‌کرد، اما حالا با بهره‌مندی از ویژگی مغناطیسی احتمالا فرایند اتصال به تبلت ساده تر انجام بپذیرد.

اپل قیمت این کیبورد را افزایش داده و حالا ارزش آن برای مدل‌های ۱۱ اینچی ۱۷۹.۹۹ دلار و برای مدل‌های ۱۲.۹ اینچی ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد بود.

«جان ترنوس» معاون مهندسی سخت افزار اپل درباره‌ی آیپد پرو گفته: «هیچ دستگاه دیگری نمی‌تواند به اندازه‌ی آیپد نیاز‌هایتان را برطرف کند.»

ادعایی جاه طلبانه که به طور کامل حضور مایکروسافت و سرفیس‌ها که سالهاست به ارائه‌ی قلم و کیبورد و ماوس‌های مخصوص می‌پردازند را نادیده می‌گیرد. به هر حال باید منتظر مقایسه‌های کیبورد یاد شده با کیبورد‌های مورد استفاده‌ی سرفیس باشیم.

واضح است که اپل به دنبال ایجاد کیبورد‌هایی کاربردی تر برای آیپد‌های خود است. در اولین کیبورد‌ها، اپل تا حد زیادی به تقلید از سرفیس کیبورد آیپد پرو را با یک زاویه عرضه کرد که کمی استفاده از آن نا مطلوب به نظر می‌رسید.

اپل در نسخه‌ی دوم کیبورد از مسیر سرفیس پرو ۲ پیروی کرده و به ارائه‌ی صفحه کلیدی با دو زاویه پرداخته است. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که مدل بعدی کیبورد‌هایی که اپل ارائه خواهد کرد مانند کیبورد‌های سرفیس پرو ۳ از چندین زاویه برخوردار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۹ آبان ۱۳۹۷

    بعد از اینهمه سال هنوز هیچکدوم از نظر کاربردی و راحتی به پای سرفیس نرسیدن

مطالب پیشنهادی