ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

به مناسبت تولد ۸ سالگی گرشاسپ از هیولا تخفیف بگیرید

به مناسبت ۸ سالگی گرشاسپ به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های ایرانی می‌توانید تعدادی از عناوین فروشگاه هیولا را با تخفیف خریداری کنید. حال که ۸ سالی از عرضه گرشاسپ گذشته، به نظر می‌رسد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به مناسبت ۸ سالگی گرشاسپ به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های ایرانی می‌توانید تعدادی از عناوین فروشگاه هیولا را با تخفیف خریداری کنید.

حال که ۸ سالی از عرضه گرشاسپ گذشته، به نظر می‌رسد که هنوز کار این بازی خاطره‌انگیز با کاربران ایرانی تمام نشده است. استودیو فن‌افزار قصد دارد به‌خاطر تولد این عنوان، از چهارشنبه، ۹ آبان تا سه‌شنبه، ۱۵ همین ماه تعدادی از عناوین شناخته شده خود که شامل بازی‌های گرشاسپ: گرز ثریت، گرشاسپ: راز اژدها، شمشیر تاریکی و در نهایت شمشیری تاریکی: آخرین جنگاور می‌شود را با تخفیفی ۷۰ روی فروشگاه دیجیتالی بازی هیولا عرضه کند.

اولین نسخه از گرشاسپ آبان سال ۱۳۸۹ با نام کامل گرشاسپ: گرز ثریت برای پی سی عرضه شد و طبق گزارش سازندگان بازی در استودیو فن افزار تا امروز بیش از ۲۵۰ هزار نسخه فروش رفته که یک رکورد بین تمام بازی‌های تولید ایران محسوب می‌شود. بعد از موفقیت گرشاسپ، فن افزار نسخه دیگری از این سری را با پسوند راز  اژدها روانه بازار کرد که به عقیده بسیاری تجربه کم‌اشکال‌تری نسبت به نسخه اول محسوب می‌شد.

گرشاسپ و هیولا
تعداد زیادی از بازی‌های ایرانی شناخته شده در هیولا قابل تهیه هستند.

گرشاسپ اولین بازی ایرانی عرضه شده روی پلتفرم استیم است و در ضمن اولین عنوان تولید داخل بود که نسخه فیزیکی آن توسط ناشری خارجی در اروپا عرضه شد. تیم سازنده این بازی یعنی استودیو فن افزار جدا از این که در حال حاضر مشغول کار روی عنوان مورد انتظار خود یعنی فرزند مورتا است، چند ماهی می‌شود که پلتفرم هیولا برای عرضه قانونی بازی‌های ایرانی و خارجی را راه‌اندازی کرده است.

این پلتفرم تا به امروز میزبان بازی‌های ایرانی شناخته شده‌ای ایرانی مانند مموراندا، ارتش‌های فرازمینی و 41148 بوده و لیست بازی‌های خارجی آن نیز در حال گسترده شدن است. بعد از This War of Mine به همراه زیرنویس فارسی، بازی Sniper Ghost Warrior 3 تازه ترین عنوانی است که به هیولا اضافه شده.

برای استفاده از تخفیف‌های هیولا به مناسبت هشتمین سالگرد انتشار گرشاسپ می‌توانید به سایت این پلتفرم سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی