ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعمیر آیپد پرو جدید تا ۶۵۰ دلار هزینه خواهد داشت

آیپد پرو جدیدی که روز گذشته توسط اپل معرفی شد، یکی از گران‌ترین تبلت‌های این کمپانی تا امروز محسوب می‌شود و هزینه تعمیر کردن آن هم در همین حد و اندازه سنگین است. ارزان‌ترین نسخه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

آیپد پرو جدیدی که روز گذشته توسط اپل معرفی شد، یکی از گران‌ترین تبلت‌های این کمپانی تا امروز محسوب می‌شود و هزینه تعمیر کردن آن هم در همین حد و اندازه سنگین است.

ارزان‌ترین نسخه از این تبلت نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۱ اینچ آن است که ۸۰۰ دلار قیمت دارد و برای تهیه مدل ۱۲.۹ اینچی آن هم باید رقمی معادل ۱۹۰۰ دلار بپردازید. یکی از دلایل افزایش قیمت این تبلت برخوردار بودن آن از چیپست ۷ نانومتری A12X بیونیک با ۱۰ میلیارد ترانزیستور است. در نهایت، بالا رفتن قیمت خرید آیپد پرو تازه باعث شده تا تعمیر آن‌ هم گران‌تر تمام شود و اگر شما گارانتی محصولات اپل را نداشته باشید برای تعمیر آن باید هزینه سنگینی را بپردازید.

بر اساس اطلاعات بخش پشتیبانی اپل، اگر شما هزینه ۱۳۰ دلاری گارانتی آیپد پرو که ۲ آسیب فیزیکی اتفاقی را پوشش می‌دهد پرداخت نکرده باشید و گارانتی محدود ۹۰ روزه هم به پایان رسیده باشد، برای تعمیر آیپد تازه خود باید تا ۶۵۰ دلار هزینه کنید.

آیپد پرو
آیپد پرو جدید در دو سایز ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با پنل رتینای مایع که همان LCD است به دست کاربران می رسد.

البته در صورت داشتن اشتراک AppleCare این هزینه به ۴۹ دلار کاهش پیدا می‌کند که بسیار منطقی‌تر از قیمت‌های این سرویس برای آیفون‌های هزار دلاری اپل محسوب می‌شود که تعمیر کردنشان برای مشترکین این سرویس تا ۲۷۰ دلار هزینه بر جای خواهد گذاشت.

آیپد پرو 2018 روز گذشته و در جریان کنفراس اکتبر اپل معرفی شد. این مدل اولین آیپد پرویی است که از کلید هوم فیزیکی بهره نبرده و به همین خاطر نمایشگر آن کمی کشیده‌تر از مدل‌های پیشین است.

جدا از آیپد جدید، در جریان رویداد ماه اکتبر اپل دیوایس‌هایی مانند مک بوک ایر، مک مینی و در نهایت اپل پنسل جدید رسما معرفی شدند که برای اطلاع از جزییاتشان بهتر است نگاهی به این مطلب داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed
    saeed | ۹ آبان ۱۳۹۷

    قیمت پایه نسخه ۱۲/۹ رو اشتباه نوشتین ، از ۱۰۰۰ دلار شروع میشه

  • حسین محرمی
    حسین محرمی | ۹ آبان ۱۳۹۷

    باهاش میشه یه پرچم دار چینی میشه خرید. چه خبره

مطالب پیشنهادی