ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک ایر رتینا
تکنولوژی

نگاه نزدیک به مک بوک ایر رتینای اپل [تماشا کنید]

اپل شب گذشته از مک بوک ایر رتینا رونمایی کرد که در مقایسه با مدل قبلی تغییرات عمده ای را تجربه کرده است. رزولوشن نمایشگر بهبود قابل توجهی یافته، ابعاد دستگاه کوچکتر شده و به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

اپل شب گذشته از مک بوک ایر رتینا رونمایی کرد که در مقایسه با مدل قبلی تغییرات عمده ای را تجربه کرده است. رزولوشن نمایشگر بهبود قابل توجهی یافته، ابعاد دستگاه کوچکتر شده و به حسگر اثر انگشت تاچ آی دی مجهز شده است.

مک بوک ایر رتینا نمایشگری با 4 برابرِ رزولوشن اولین مدل مک بوک ایر دارد و این میزان به 2880 در 1800 پیکسل رسیده است. متاسفانه درگاه های ورودی تنها به دو USB-C محدود هستند اما خوشبختانه با تاندربولت 3 سازگاری دارند.

مک بوک ایر رتینا

این بار حسگر اثر انگشت تاچ آی دی راه خود را به مک بوک ایر باز کرده و چیپ  T2 هم نوید امنیت بالاتر را می دهد. با پرداخت 1200 دلار می توانید مدل پایه با پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD را خریداری کنید و البته با پرداخت مبالغ بالاتر مدل هایی با فضای ذخیره سازی تا 1.5 ترابایت و رم حداکثر 16 گیگابایتی هم قابل انتخاب هستند.

مک بوک ایر رتینا در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری عرضه می شود و پیش فروش از دیروز فراهم شده و از 16 آبان ماه نیز عرضه می شود. در ادامه می توانید ویدیویی نگاه نزدیک به این محصول را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی