ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آدیو تکنیکا هدفونی بی‌سیم از مدل معروف M50x خود را عرضه می‌کند

شاید هدفون‌های مدل M50 شرکت آدیو تکنیکا با هدف استفاده در استودیو‌ها در سال ۲۰۰۷ پا به بازار گذاشتند اما این نسخه و مدل جانشینش یعنی M50x تبدیل به گزینه‌هایی شدند که توسط عموم مردم ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۶

شاید هدفون‌های مدل M50 شرکت آدیو تکنیکا با هدف استفاده در استودیو‌ها در سال ۲۰۰۷ پا به بازار گذاشتند اما این نسخه و مدل جانشینش یعنی M50x تبدیل به گزینه‌هایی شدند که توسط عموم مردم مورد استفاده قرار گرفتند.

حالا به نظر می‌رسد که این شرکت متوجه کاهش تعداد پورت‌ها روی دستگاه‌ها شده و هدفونی بی سیم که با بلوتوث کار می‌کند را روانه‌ی بازار کرده است. آدیو تکنیکا مشخص کرده که M50xBT همانطور که از نامش پیداست قرار است یک هدفون بی‌سیم به ارزش ۱۹۹ دلار باشد.

شرکت آدیو تکنیکا در رابطه با این هدفون قول ارائه‌ی عملکردی مشابه M50x را داده. در واقع هدفون M50xBT از همان مگنت‌ها و سیم پیچ‌ها پشتیبانی می‌کند. طراحی کلی نیز یکسان است. گوشی های این هدفون توانایی چرخش ۹۰ درجه دارند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵ همراه با aptX و AAC به خروجی بهتر صدای نهایی کمک خواهد کرد.

کنترلر‌های مربوط به کم و زیاد کردن صدای موسیقی در سمت چپ هدفون کار شده است. همچنین با استفاده از این کنترلر‌ها می‌توان دستیار صوتی گوگل یا سیری را هم فراخواند.

در حالی که M50xBT از تکنولوژی حذف نویز‌های اضافه پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌تواند تا ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. عدم بهره‌مندی از ANC (حذف نویز فعال) شاید برای برخی نا امید کننده باشد، خصوصا اگر بخواهید از ویژگی‌های مربوطه‌ی زیادی که در سال ۲۰۱۸ ارائه شدند استفاده کنید.

شارژ این هدفون با استفاده از میکرو USB انجام می‌گردد و خبری از پورت USB-C نخواهد بود. طبق ادعای شرکت آدیو تکنیکا دلیل عدم استفاده از USB-C بالا رفتن هزینه‌ها بود.

خبر خوب اینجاست که این هدفون در حال حاضر در اروپا و آمریکا در دسترس قرار دارد و با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین اگر علاقمند به استفاده از ایرباد‌ها هستید، خبر خوب دیگر این که آدیو تکنیکا در مراسم IFA چند مدل از آن‌ها را معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی