ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر امکان گزارش ربات‌ها و دسترسی سریعتر به برترین توییت‌ها را ارائه کرد

توییتر از دو ویژگی جدید خود پرده برداری کرد که یکی از آن‌ها را فعلا به طور آزمایشی مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این ویژگی شما می‌توانید با استفاده از یک دکمه‌ی میانبر به توییت‌های برتر ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

توییتر از دو ویژگی جدید خود پرده برداری کرد که یکی از آن‌ها را فعلا به طور آزمایشی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در این ویژگی شما می‌توانید با استفاده از یک دکمه‌ی میانبر به توییت‌های برتر یا «Top» برسید. بنابر توییتی که اکانت رسمی این نرم افزار منتشر کرده، تعداد کمی از کاربران iOS قادر به دیدن این دکمه خواهند بود.

اگر شما یکی از افرادی باشید که در این آزمایش شرکت داده شده‌اید، دقیقا یک آیکون جدید را گوشه‌ی بالای سمت راست اپلیکیشن iOS مشاهده خواهید کرد. با زدن روی آن می‌توانید گزینه‌ی Switch to latest Tweets یا Switch to top Tweets را بزنید. این موضوع شما را به توییت‌های برتر خواهد رساند.

لازم به ذکر است که تایملاین توییتر به طور پیش فرض با استفاده از یک الگوریتم پیش‌بینی می‌کند که چه توییت‌هایی برای شما دارای اهمیت بیشتری هستند و همان‌ها را به صورت گزیده نمایش می‌دهد. البته بابت این موضوع متوجه انتقادات بسیاری شده است.

اما ویژگی دیگری که توییتر امروز اضافه کرده است، امکان گزارش یا Report‌ کردن اکانت‌هایی که فکر می‌کنید ربات یا تقلبی باشند را فراهم می‌کند.

حالا وقتی که روی گزینه‌ی «It's Suspicious or spam» می‌زنید، چند گزینه در منوی ریپورت مشاهده خواهید کرد که می‌توانید یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید. در این بین یک گزینه‌ی جدید اضافه شده که با زدن آن اعلام می‌کنید اکانت انتخاب شده تقلبیست: «the account tweeting this is fake».

توییتر امروز اضافه شدن این ویژگی را تایید کرد و از همین حالا در نسخه‌های موبایل و وب در دسترس قرار گرفته است.

البته با اینکه این گزینه به کاربران اعتماد به نفس بیشتری در ثبت گزارشات القا می‌کند، اما دارای ابهاماتی نیز هست. ما هنوز نمی‌دانیم که در لیست ارائه شده انتخاب گزینه‌ی «این اکانت تقلبی است» تاثیرگذار تر است یا انتخاب گزینه‌ای دیگر. سخنگوی توییتر در این باره می‌گوید:

تغییرات اعمال شده در توییتر به ما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بهتر و دقیق تری از اسپمر‌ها و ربات‌ها داشته باشیم تا بتوانیم به شکل تاثیرگذارتری با آن‌ها مقابله کنیم. با جزئیات بیشتر برای تحلیل و بررسی، ما منابع بیشتری برای اعمال محدودیت‌ها خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی