ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Y93
تکنولوژی

ویوو Y93 اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 439 معرفی شد

ویوو Y93 اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 439 با باتری پر ظرفیت معرفی شد. اسنپدراگون 439 در بین چیپست های اقتصادی کوالکام دسته بندی شده و بر مبنای فناوری 12 نانومتری تولید می شود. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

ویوو Y93 اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 439 با باتری پر ظرفیت معرفی شد.

اسنپدراگون 439 در بین چیپست های اقتصادی کوالکام دسته بندی شده و بر مبنای فناوری 12 نانومتری تولید می شود. این چیپست از 8 هسته پردازشی کورتکس A53 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز بهره می برد و پردازشگر گرافیکی آن آدرنو 505 است.

ویوو Y93

ویوو Y93 نمایشگری 6.2 اینچی از نوع LCD و با رزولوشن +HD دارد. نسبت نمایشگر 19 به 9 است و در بالای آن یک بردیگی قطره ای شکل به چشم می خورد. رم 4 گیگابایت است و به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده است. باتری 4030 میلی آمپر ساعتی هم وعده شارژدهی مناسب را می دهد البته خبری از درگاه UCB-C نیست و این گوشی به درگاه میکرو USB مجهز شده است.

دوربین اصلی ویوو Y93 دوگانه با حسگرهای 13 مگاپیگسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 در کنار یک حسگر 2 مگاپیکسلی f2.4 است. دوربین سلفی هم از حسگر 8 مگاپیکسلی f2.2 بهره می برد. گوشی اقتصادی ویوو فاقد حسگر اثر انگشت است اما خوشبختانه به قابلیت قفل گشایی توسط چهره مجهز شده است. مشابه با تمامی دیگر گوشی های جدید ویوو، Y93 هم دارای دستیار صوتی هوشمند اختصاصی Jovi است.

ویوو Y93

سیستم عامل، اندروید اوریو (8.1) است که به رابط کاربری فان تاچ او اس ویژه ویوو مزین شده است. از قابلیت های ارتباطی ویوو Y93 می توان به بلوتوث 5، وای فای ac و پشتیباتی از شبکه های مخابراتی LTE  با سرعت حداکثر 150 و 75 مگابیت بر ثانیه (برای دریافت و ارسال) اشاره کرد.

ویوو Y93 قیمتی معادل با 215 دلار دارد و از هم اکنون در رنگ های سیاه درخشان و قرمز روانه بازار چین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    کوالکام دیگه گند زده به نامگذاری،معلوم نیس چی به چیه

مطالب پیشنهادی