ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از انحصاری جدید پلی استیشن 4 منتشر شد [تماشا کنید]

سرانجام سونی به مناسبت رویداد هالووین اولین تریلر از گیم‌پلی انحصاری جدید پلی استیشن 4 یعنی MediEvil را منتشر کرد. این بازی که در واقع یک بازسازی برای انحصاری پلی استیشن 1 با همین نام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

سرانجام سونی به مناسبت رویداد هالووین اولین تریلر از گیم‌پلی انحصاری جدید پلی استیشن 4 یعنی MediEvil را منتشر کرد.

این بازی که در واقع یک بازسازی برای انحصاری پلی استیشن 1 با همین نام است که در رویداد پلی استیشن سال گذشته معرفی شد و بعد از آن به یک سکوت خبری طولانی مدت فرو رفت.

از این نکته نباید غافل شد که تمام مراحل MediEvil از ابتدا و با توجه به استانداردهای بازی‌های نسل هشتم بازسازی شده‌ و از تیم سازنده نسخه اصلی این عنوان هم برای انجام بازسازی کامل کمک گرفته شده است.

همان‌طور که در تریلر زیر هم مشاهده می‌کنید، تمام صحنه‌های بازی با کیفیت بالایی بازسازی شده‌اند و با وجود این که بازی با دنیای مردگان و تاریکی سر و کار دارد، با یک رنگ‌بندی متنوع طرف هستیم که نمونه آن در بازسازی سه‌گانه ابتدایی کرش بندیکوت هم قابل مشاهده بود. جدا از این موارد، سونی قول داده تا بازی به صورت 4K روی پلی استیشن 4 پرو اجرا شود.

داستان MediEvil همان‌طور که از اسمش پیداست به دوران قرون وسطا و فردی به نام سر فورتسکی برمی‌گردد که می‌خواهد در مقابل دشمن همیشگی و پلیدش یعنی زاروک ایستادگی کند.

نسخه اول MediEvil در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و موفقیت‌های آن باعث شد تا در کمتر از ۲ سال MediEvil 2 هم برای پلی استیشن 1 عرضه شود که به نوعی یکی از آخرین انحصاری‌های این کنسول دوست‌داشتنی محسوب می‌شد. بعد از عرضه نسخه دوم و جدا از حضور شخصیت سر فورتسکی به عنوان کاراکتر مهمان در PlayStation All-Stars Battle Royale این فرنچایز غیبتی طولانی را تجربه می‌کند.

طبق اعلام سونی باید در زمان نامشخصی از سال 2019 منتظر عرضه ریمیک MediEvil برای پلی استیشن 4 باشیم. در ضمن و با توجه به این که مالکیت این IP در اختیار سونی است، برخلاف ریمستر سه‌گانه کرش بندیکوت MediEvil تنها برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی