ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویژگی جدید جیبورد، حذف جملات طولانی را راحت‌تر می‌کند

به خاطر حضور یک جامعه کاربری بزرگ، گوگل پیش از عرضه ویژگی‌های جدید اپلیکیشن‌هایش ابتدا آن‌ها را تست می‌کند. حالا در جدیدترین قابلیت تحت تست کیبورد جیبورد، اهالی مانتن ویو برنامه دارند تا حذف جملات ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

به خاطر حضور یک جامعه کاربری بزرگ، گوگل پیش از عرضه ویژگی‌های جدید اپلیکیشن‌هایش ابتدا آن‌ها را تست می‌کند. حالا در جدیدترین قابلیت تحت تست کیبورد جیبورد، اهالی مانتن ویو برنامه دارند تا حذف جملات را ساده‌تر از گذشته کنند. در حال حاضر اگر بخواهید جمله‌ای را حذف کنید، باید آیکون ضرب‌در در گوشه سمت راست کیبورد را بگیرید.

آپدیت جیبورد
همانطور که در تصویر مشخص است، کافیست دایره سفید را به سمت چپ و راست حرکت دهید تا جملات پاک شوند.

اما در نسخه جدید نواری به کیبورد اضافه شده که با حرکت دایره آن به سمت چپ یا راست، جملات با سرعت بیشتری پاک می‌شوند. این ویژگی در بتای 7.7.5 جیبورد دیده شده و هر چند به بزرگی ساخت اموجی‌های شخصی نیست ولی حداقل می‌تواند کار کاربران را راحت‌تر کرده و در نتیجه یک تجربه کاربری بهتر را شاهد باشیم.

صحبت از ویژگی‌های جدید شد، گوگل به تازگی تست تبدیل آفلاین صدا به کلمات را نیز آغاز کرده است. به واسطه دانلود دیتابیسی از صدا، جیبورد بدون نیاز به اینترنت پروسه تبدیل صدا به کلمه را به اتمام می‌رساند. همچنین آن‌ها مشغول کار روی یک تم شنی هستند تا نسبت به بقیه تم‌ها، با پیکسل 3 غیر صورتی (Not Pink) همخوانی بیشتری داشته باشد.

بد نیست اضافه کنیم با توجه به اینکه ویژگی‌های تست شده گوگل همیشه به نسخه نهایی راه پیدا نمی‌کنند، بنابراین احتمال دارد تا اسلاید جدید حذف کلمات به این کیبورد نیاید. هر چند با توجه به ذات کاربردی آن، چنین چیزی بعید به‌نظر می‌رسد و حالا باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pars
    pars | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    تبدیل صدا به صوت افلاین خیلی خوبه

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    سیستم پخش ویدیو شما در اپلیکیشن واقعا بده کیفیت ویدیو رو نمیشه تنظیم کرد. حالا این که تبلیغات اولش میاد به کنار.
    تازه به مشکل دیگه هم هست که عکس ها رو نمیشه زوم کرد روش

    • Sam Anderwood
      Sam Anderwood | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

      کاملا موافقم...???

    • Omid
      Omid | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

      کلا برنامه جدید دیجیاتو خیلی باگ داره . یکی زیاد تو برنامه سوایپ میکنی قفل میکنه کراش زیاد میکنه پرش برنامه داره . و خیلی باک های دیگه

مطالب پیشنهادی