ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر جدید سامسونگ قابلیت‌های دوربین چهارگانه گلکسی A9 را شرح می‌دهد

حدود سه هفته پیش بود که سامسونگ از میان رده جدید خود با نام گلکسی A9 رو نمایی کرد که این تلفن، به نخستین ماژول دوربین چهارگانه دنیای موبایل مجهز شده و به لطف ویژگی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

حدود سه هفته پیش بود که سامسونگ از میان رده جدید خود با نام گلکسی A9 رو نمایی کرد که این تلفن، به نخستین ماژول دوربین چهارگانه دنیای موبایل مجهز شده و به لطف ویژگی جدید و رنگ های خاص خود، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

حالا سامسونگ تیزر تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده و در آن به تشریح توانایی های ماژول دوربین چهارگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی عریض، 10 مگاپیکسلی تله فتو، 5 مگاپیکسلی عمقی و 24 مگاپیکسلی اصلی پرداخته است.

سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی کیفیتی در حد و اندازه پرچمداران بازار ارائه می کند

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، دوربین 8 مگاپیکسلی عریض سامسونگ میدان دید 120 درجه را در اختیار کاربر قرار داده و امکان ثبت تصویر از سوژه هایی مانند مناظر طبیعی و یا عکس های دسته جمعی را فراهم می کند. از طرفی لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی زوم اپتیکال دو برابری بدون افت کیفیت را ممکن کرده و حسگر 5 مگاپیکسلی هم امکان تغییر عمق تصویر و تأکید روی سوژه (با تار کردن سایر بخش های عکس) را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در نهایت دوربین اصلی دستگاه را داریم که با رزولوشن 24 مگاپیکسل، کیفیتی در حد و اندازه پرچمداران بازار را ارائه کرده و تصاویری با جزئیات بالا در نور مناسب و همچنین محیط های کم نور به ثبت می رساند.

گلکسی A9

گفتنی است گلکسی A9 سامسونگ از دو هفته دیگر در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و بر اساس برخی گزارشات، با قیمت حدودی 530 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی