ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارت گرافیک RTX 2080
تکنولوژی

از کار افتادن برخی از کارت های گرافیک انویدیا RTX 2080

کارت گرافیک جدید انویدیا یعنی RTX 2080 و RTX 2080 Ti به تازگی وارد بازار شده‌اند. اما به نظر می‌رسد برخی از کاربران وجود برخی اختلالات را در این پردازنده‌های گرافیکی گزارش داده‌اند. در این ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

کارت گرافیک جدید انویدیا یعنی RTX 2080 و RTX 2080 Ti به تازگی وارد بازار شده‌اند. اما به نظر می‌رسد برخی از کاربران وجود برخی اختلالات را در این پردازنده‌های گرافیکی گزارش داده‌اند. در این بین اختلالاتی نظیر از کار افتادن به طور کامل نیز به چشم می‌خورد.

چند پست در فروم رسمی انویدیا جیفورس وجود دارد که در رابطه با از کار افتادن کارت گرافیک جدید این شرکت یعنی RTX 2080 Ti می‌دهد. در برخی دیگر از پست‌ها بروز مشکلاتی در این پردازنده را بیان می‌کند. کاربران زیادی در ردیت هم مشکلات مشابه را گزارش کرده‌اند.

در حالی که به نظر می‌رسد این بیشتر این مشکلات از طرف کارت گرافیک RTX 2080 Ti باشد، برخی دیگر از کاربران گزارشاتی مبنی بر بروز اختلالاتی در RTX 2080 هم داده‌اند.

کارت‌های گرافیک انویدیا RTX 2080 و RTX 2080 Ti از قویترین و پر سرعت ترین کارت گرافیک‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شوند. پردازشگرهای یاد شده می‌توانند بازی‌های روز دنیا را با کیفیت 4K به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

همچنین این پردازشگرها همراه با تکنولوژی ردیابی پرتو انویدیا عرضه شده‌اند که به بازی‌ها توانایی ارائه‌ی نور‌ و انعکاس‌های واقع گرایانه‌تری می‌دهد. انویدیا برای نشان دادن قدرت پردازنده‌های گرافیکی خود حتی سفر به ماه را با استفاده از RTX بازسازی کرد.

برخی از کاربرانی که با این پردازشگرها مشکل داشتند، کرات گرافیک خریداری شده را به انویدیا برگشت دادند و کارت گرافیکی نو دریافت کردند؛ موضوعی که برای برخی از کاربران باعث شد تا مجددا شاهد مشکلات و اختلالاتی باشند.

سخنگوی انویدیا در رابطه با این مشکلات اعلام کرد که به طور خاص با کاربران در تماس است اما وجود مشکلات عمومی و گسترده را تکذیب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی