ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد Face ID در آیفون‌های 2019 بهتر می‌شود

یادداشت جدید مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل نشان می‌دهد که در آیفون‌های بعدی تکنولوژی Face ID آپدیت خواهد شد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های جدید آیپد هم اوایل 2020 عرضه خواهند شد. به عقیده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

یادداشت جدید مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل نشان می‌دهد که در آیفون‌های بعدی تکنولوژی Face ID آپدیت خواهد شد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های جدید آیپد هم اوایل 2020 عرضه خواهند شد.

به عقیده کو در مدل‌های بعدی آیفون تغییری اعمال خواهد شد که از دخالت نور در تشخیص چهره کاربران توسط Face ID خواهد کاست، به این معنا که کاربران هنگام باز کردن آیفون با خطای کمتری از جانب دستگاه روبرو خواهند شد.

در مقاله کو آمده که آیفون‌های جدید احتمال سه ماهه چهارم سال 2019 یا سه ماه اول 2020 عرضه شده و از تکنولوژی مدل‌سازی سه بعدی اپل نیز در دوربین آن‌ها استفاده خواهد شد. او پیش از این گفته بود که بر خلاف شایعاتی که خبر از اضافه شدن فناوری ToF یا «مدت پرواز» به آیفون های سال ۲۰۱۹ را می‌دهند، نباید شاهد این فناوری در آیفون‌های سال آینده باشیم.

تکنولوژی Face ID

کو گفته بود فناوری TrueDepth به آیفون های فعلی اجازه می‌دهد با دقت خوبی از محیط نقشه برداری کنند و اضافه شدن دوربین مدت پرواز تحول زیادی در این موضوع ایجاد نخواهد کرد. همچنین این فناوری حتی کیفیت عکس برداری دوربین آیفون را هم بهتر نمی‌کند زیرا آیفون‌های فعلی هم می‌توانند  سوژه را با استفاده از دوربین دوگانه خود تخمین زده و در نتیجه محیط را برای عکس برداری به اندازه کافی تار کنند.

در یادداشت اخیر مینگ-چی کو به آینده آیپد هم اشاره شده و ظاهرا باید در آینده‌ای نزدیک منتظر عرضه یک آیپد مینی با قیمتی پایین‌تر نسبت به مدل‌های فعلی باشیم که البته این مدل از تکنولوژی سه بعدی دوربین‌های آیفون بهره نخواهد برد.

جدا از بهتر شدن عملکرد تکنولوژی Face ID در آیفون‌های بعدی، طی هفته‌ای که گذشت و در مراسم ماه اکتبر اپل، این کمپانی از آیپد‌ و مک‌بوک‌ ایرهای جدید خود رونمایی کرد. همچنین iOS 12.1 هم منتشر شده که می‌توانید جزییات آن را اینجا بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    فقط اثرانگشت

مطالب پیشنهادی