ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 10
تکنولوژی

رندری از سامسونگ گلکسی اس 10 دوربین زیر نمایشگر را به تصویر می‌کشد

سال ۲۰۱۸ میلادی کم کم رو به اتمام است و موضوع بزرگ بعدی در صنعت تلفن‌های هوشمند بدون شک گلکسی S10 خواهد بود. تلفن هوشمند بعدی غول کره‌ای احتمالا یکی از بزرگترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

سال ۲۰۱۸ میلادی کم کم رو به اتمام است و موضوع بزرگ بعدی در صنعت تلفن‌های هوشمند بدون شک گلکسی S10 خواهد بود. تلفن هوشمند بعدی غول کره‌ای احتمالا یکی از بزرگترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی جهان لقب بگیرد و اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شود.

این معرفی به احتمال زیاد نزدیک به مراسم MWC خواهد بود که ۶ تا ۷ اسفند ماه برگزار می‌گردد و احتمالا تا زمان عرضه‌ی آن باید چشم انتظار سیل عظیمی از خبر‌ها و عکس‌های لو رفته و شایعات باشیم.

یکی از آخرین ادعاها در رابطه با سامسونگ گلکسی S10 و سامسونگ گلکسی S10 پلاس تلفن هوشمندی را نمایش می‌دهد که نسبت ابعاد به تصویر فوق العاده بالایی خواهد داشت و به جای استفاده از بریدگی نمایشگر، از دوربین زیر نمایشگر برای قرار گرفتن لنز سلفی استفاده خواهد کرد.

سوراخی بسیار ریز در بالای صفحه نمایش که می‌تواند جای بریدگی نمایشگر را در آینده بگیرد و تبدیل به راه حلی معمول برای ارائه‌ی نسبت تصویر به بدنه‌ی بالاتر شود.

در حالی که این ادعا صرفا در حد یک شایعه است، اما هنرمندان زیادی هستند که از این موضوع استفاده می‌کنند تا نگاه خود را از پرچمدار بعدی سامسونگ پیاده سازی نمایند.

یکی از این هنرمندان «بن گسکین» نام دارد که به طراحی این گوشی پرداخته. همانطور که در عکس بالا پیداست، این تلفن هوشمند تنها یک حاشیه‌ی نازک در بالای تصویر خود دارد و تقریبا حاشیه‌ی دیگری در آن قابل مشاهده نیست.

البته اصلا بعید نیست که طرح نهایی سامسونگ از پرچمدار بعدی‌اش به طور کامل با طرحی که مشاهده می‌کنید متفاوت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • abo_l
    abo_l | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    به نظر واقعی میاد.اگه این باشه جذابه.اما خب فقط میتونیم عکساشو نیگا کنیم

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    یعنی سامسونگم نتونست حاشیه پایین رو حذف کنه

    واقعا که?

    • آریا
      آریا | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

      فقط اپل تونسته. اونم در اولین تلاشش

مطالب پیشنهادی