ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فلکس پای
تکنولوژی

نگاه نزدیک به فلکس پای، اولین گوشی با نمایشگر تاشو [تماشا کنید]

اخیراً شرکت Royole گوشی با نمایشگر تاشو را معرفی کرده بود تا به این ترتیب پیش از سامسونگ، ال جی و هواوی، اولینی باشد که از چنین محصولی رونمایی می کند. حالا ویدیوی نگاه نزدیکی به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

اخیراً شرکت Royole گوشی با نمایشگر تاشو را معرفی کرده بود تا به این ترتیب پیش از سامسونگ، ال جی و هواوی، اولینی باشد که از چنین محصولی رونمایی می کند. حالا ویدیوی نگاه نزدیکی به گوشی منحصر به فرد فلکس پای منتشر شده است.

در این ویدیو که توسط افشاگر مشهور، «Ice Universe» منتشر شده نحوه تغییر کارکرد دستگاه از حالت گوشی به تبلت نشان داده می شود. البته باید اشاره کرد نمونه ای که در این ویدیو نشان داده می شود یک محصول اولیه است و فلکس پای از نظر ابعاد بیش از حد زمخت به نظر می رسد. ظاهراً نیاز است پیش از عرضه به بازار بهبودهای طراحی شامل حالش شود.

فلکس پای

فلکس پای در واقع تبلتی با نمایشگر 7.8 اینچی است که پس از تا شدن، ابعاد نمایشگر به 4 اینچ کاهش می یابد. این گوشی اولین محصولی است که با چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 8150 معرفی شده. در حالت تبلت ضخامت دستگاه 7.6 میلی متر است اما هنگامی که تا می شود این میزان در بخش لولا به 15.2 میلی متر می رسد که برای یک گوشی واقعاً ضخیم است.  سازنده ادعا کرده مکانیزم لولایی نمایشگر تا 200 هزار بار تا شدنِ بدون مشکل را دوام می آورد.

از دیگر خصوصیات این گوشی (یا شاید تبلت)، رم 6 یا 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایتی است. درگاه شارژ از نوع USB-C است و باتری در نیم ساعت از 0 تا 80 درصد شارژ می شود. قیمتی که برای فلکس پای در نظر گرفته شده در حدود 1300 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali_mousaviyeh
    ali_mousaviyeh | ۱۳ آبان ۱۳۹۷

    شرکت‌ها خیلی دارن روی دستگاهای تاشو مانور میدن، اصلا به درد بخور نیستن، اینا هم شکست خواهند خورد مثل تلویزیونای سه بعدی

  • hadimf
    hadimf | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    کارایی خاصی ندارع فقط سامسونگ میخواد قدرتشو به رخ بکشه

    • آریا
      آریا | ۱۲ آبان ۱۳۹۷

      این سامسونگ نیست

مطالب پیشنهادی