ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان پاسخ دهی خصوصی در گروه‌ها و اضافه شدن تبلیغات به واتساپ

اگر از اپلیکیشن واتس اپ بتا در اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید از همین حالا یکی از جدیدترین ویژگی‌های واتس اپ را مورد ارزیابی قرار دهید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا جواب دیگر افراد ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

اگر از اپلیکیشن واتس اپ بتا در اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید از همین حالا یکی از جدیدترین ویژگی‌های واتس اپ را مورد ارزیابی قرار دهید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا جواب دیگر افراد گروه را به صورت خصوصی بدهید.

برای استفاده از این ویژگی باید روی پیامی که می‌خواهید به آن پاسخ دهید بزنید و سپس با زدن گزینه‌ی سه نقطه در بالای گفت و گو گزینه‌ی Reply Privately را انتخاب کنید.

همچنین موضوع یاد شده برای کاربران واتس اپ این امکان را فراهم می‌کند که بتوانند پیام‌های قدیمی را در گروه‌ها به صورت خصوصی پاسخ دهند. همچنین مهم نیست که گروه دارای محدودیت باشد یا نه، همه‌ی کاربران قادرند نسبت به پاسخ دهی خصوصی اقدام کنند.

اما یکی دیگر از ویژگی‌هایی که احتمالا بر خلاف ویژگی قبلی به مذاق کاربران خوش نیاید، امکان نمایش تبلیغات در واتس اپ است. «کریس دنیلز» معاون شرکت واتس اپ اعلام کرده که شاید واتس اپ در کنار ویژگی معروف Status به نمایش تبلیغات بپردازد.

ویژگی Status در واتس اپ شبیه به ویژگی استوری در اینستاگرام و اسنپ چت است. این ویژگی از زمان عرضه با محبوبیت فراوانی رو به رو شده است. تا حدی که حتی بیشتر از ویژگی استوری در اسنپ چت، از ویژگی Status در واتس اپ استفاده شده.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس، متن یا ویدیوی که می‌خواهند پست کنند. این پست تا ۲۴ ساعت قابل مشاهده خواهد بود و سپس حذف می‌گردد.

کریس دنیلز دلیل استفاده از این ویژگی در واتس اپ را راهی برای درآمدزایی این شرکت می‌داند و همچنین بر این عقیده است که این موضوع می‌تواند فرصتی برای کسب و کار‌ها و شرکت‌ها باشد تا بتوانند با تلیغات کاربران بیشتری را برای خود جذب کنند. هنوز مشخص نیست که از چه زمانی واتس اپ نمایش تبلیغات در پیام رسانش را آغاز خواهد کرد.

به نظر می‌رسد با توجه به سیاست‌های جدید فیسبوک، استفاده از تبلیغات در واتس اپ اجتناب ناپذیر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی