ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از قهرمان جدید Overwatch رونمایی شد [تماشا کنید]

بلیزارد طی مراسم بلیزکان 2018 از قهرمان جدید Overwatch با نام Ashe رونمایی کرد. اش رهبری گروهی به نام Deadlock را بر عهده دارد و نام اسلحه‌ معروفش هم وایپر است. وایپر به یک دوربین ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۴

بلیزارد طی مراسم بلیزکان 2018 از قهرمان جدید Overwatch با نام Ashe رونمایی کرد.

اش رهبری گروهی به نام Deadlock را بر عهده دارد و نام اسلحه‌ معروفش هم وایپر است. وایپر به یک دوربین مخصوص مجهز بوده که با استفاده از آن می‌توانید تیرهای دقیق‌تری را به سمت دشمنان شلیک کنید.

اش در یک خانواده معروف و شناخته شده به دنیا آمده و همین موضوع باعث شده به گجت‌های متنوعی دسترسی پیدا کند. آن‌طور که در پیش‌زمینه داستانی اش و قسمت جدید انیمیشن اوورواچ آمده، او پس از شرکت در درگیری‌هایی که بین گروهش یعنی Deadlock جریان دارد، به عنوان یک تبهکار حرفه‌ای در آمریکا شناخته شده و در نهایت به عنوان یک قهرمان وارد دنیای اوورواچ شود.

علاوه بر وایپر، اش از اسلحه‌های دیگری مانند دینامیت و یک تفنگ دیگر هم استفاده می‌کند. تفنگ دیگر اش ظاهر کلاسیک تفنگ‌های دو لول را داشته و لگد آن باعث می‌شود که دشمنان تیر خورده به عقب پرتاب شوند. از این نکته نباید غافل شد که پس از انفجار دینامیت‌ها، دشمنان اطراف اش آتش گرفته و برای مدتی از سلامتی آن‌ها کم می‌شود.

نکته جالب دیگر در رابطه با اش حرکت آلتیمیت او است که در واقع به یکی دیگر از شخصیت‌های اوورواچ یعنی باب برمی‌گردد. باب دشمنان را دور خودش جمع کرده و سریعا آن‌ها را به هوا پرتاب می‌کند.

هنوز تاریخ رسمی مشخصی برای ورود اش به لیست قهرمان‌های اوورواچ اعلام نشده اما طبق معمول،‌ او در ابتدا در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار خواهد گرفت و پس از مدت کوتاهی رسما وارد بازی خواهد شد.

علاوه بر اش، بلیزارد طی بلیزکان 2018 از قسمت جدید دیابلو که به طور مخصوص برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده هم رونمایی کرد. همچنین قرار است ریمستر یکی دیگر از بازی‌های ماندگار این کمپانی یعنی وارکرفت 3 که البته هنوز اطلاعات زیادی از آن درسترس نیست هم سال 2019 عرضه شود.

نظر شما در رابطه با قهرمان جدید Overwatch چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی