ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپلیکیشن Call of Duty Companion منتشر شد

شرکت اکتیویژن اخیراً برنامه‌‌ی موبایلی رایگانی را برای سری بازی‌های کال او دیوتی منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اخبار مختلف مربوط به این سری را دنبال کنند و همچنین از جوایز ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

شرکت اکتیویژن اخیراً برنامه‌‌ی موبایلی رایگانی را برای سری بازی‌های کال او دیوتی منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اخبار مختلف مربوط به این سری را دنبال کنند و همچنین از جوایز مختلف بهره مند شود. این برنامه‌ با دو نسخه‌ی اخیر این سری، یعنی Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: WW2 هماهنگ سازی شده است.

کاربر با استفاده از برنامه‌ی Call of Duty Companion می‌تواند از دستاوردها و آمارهای دوستان خود در نبردها مطلع شود و آن‌ها را با خود مقایسه کند. همچنین می‌تواند با حداکثر 20 نفر از دوستان یک جوخه تشکیل داده و با انجام ماموریت‌های خواسته شده جوایز انحصاری را در داخل بازی دریافت کند. این ماموریت‌های خواسته شده شامل چالش‌هایی از جمله کشتن تعداد مشخصی از زامبی‌ها یا بردن تعداد مشخصی از رقابت‌ها در یک مد چندنفره‌ی خاص می‌شود.

برنامه‌ی Call of Duty Companion پس از اتصال به پروفایل کاربر در بازی، آمار با جزئیاتی را از عملکرد او در هر یک از عناوین Black Ops 4 و WWII در اختیارش قرار می‌دهد. همچنین به صورت هفتگی پیشنهاداتی با توجه به آمارها برای او ارسال می‌شود تا بدین ترتیب بتواند با افزایش مهارت‌های خود، عملکردش را بهبود دهد.

از دیگر قابلیت‌های برنامه‌های Call of Duty Companion می‌توان به اطلاع رسانی اشاره کرد. این برنامه زمان آغاز رویدادهای داخلی بازی و همچنین جزئیات به‌روزرسانی‌ها را به کاربر نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید بخشی از بیانیه‌ی اکتیویژن به مناسبت انتشار این برنامه را مطالعه کنید:

انتشار برنامه‌‎ی Call of Duty Companion برای سیستم عامل‌های تلفن همراه بخشی از تعهد متداوم ما برای خدمات دهی به کاربران است تا بتوانند عملکردشان را در بازی‌ها بهبود دهند. این برنامه‌ همراه با قابلیت‌های متقاعد کننده‌ای منتشر شده است که به‌طور ویژه برای طرفداران سری بازی‌های کال او دیوتی طراحی شده‌ است.

در بخش دیگری از بیانیه‌ آمده است که در آینده شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی از جمله قابلیت چت کردن به برنامه Call of Duty Companion اضافه خواهد شد. در پایان، لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه از این سری بازی‌ها، یعنی Black Ops 4 چندی پیش برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد. برای مطالعه‌ی بررسی آن توصیه می‌کنیم به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی