ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالت Administrator
تکنولوژی

در پتنت جدید مایکروسافت امکان نوشتن در هر دو طرف سرفیس فراهم است

پتنتی جدید از مایکروسافت یافت شده که در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند تجربه‌ای شگفت انگیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. این پتنت اواسط سال میلادی گذشته به ثبت رسیده و حالا به صورت عمومی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

پتنتی جدید از مایکروسافت یافت شده که در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند تجربه‌ای شگفت انگیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. این پتنت اواسط سال میلادی گذشته به ثبت رسیده و حالا به صورت عمومی قابل مشاهده است.

با توجه به نمایش‌های گرافیکی ثبت شده در این پتنت‌ها، نمی‌توان به طور قطع دستگاه‌های نمایش داده شده را به دستگاه‌های کنونی مایکروسافت مثل سرفیس مرتبط کرد و به نظر می‌رسد نشان دهنده‌ی دستگاهی جدید است که مایکروسافت در آینده قصد تولیدش را داشته باشد.

در نمایش انتزاعی این پتنت، نمایشی عجیب و غریب از سرفیس به چشم می‌خورد که انگار یک دستگاه ۲ در ۱ است! روی پنل پشتی این دستگاه نوشته شده «Metallic Writing Surface» که به معنای «سطح فلزی نوشتنی» است.

به نظر می‌رسد که در این پتنت هدف استفاده از بخش ناکارآمد دستگاه سرفیس، یعنی بخش پشتی باشد. در بخشی از متن این پتنت آمده که بخش‌های بیهوده‌ی بسیار زیادی در دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد که استفاده‌ی بهینه از آن‌ها می‌تواند برای کاربران مفید واقع شود.

یکی از پیشنهادات این پتنت برای ساخت پنل پشتی، استفاده از سطح فلزیست که باعث یکنواختی در رنگ بین تصویر و دیگر بخش‌های دستگاه می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد پنل پشتی یک صفحه‌ی لمسی نیز باشد.

در یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده در این پتنت، پشتیبانی از نوعی تکنولوژی مطرح شده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دست یا قلم پیکسل‌های مختلف مورد نظر خود را در بخش‌های مختلف نمایشگر روشن کنند.

در آخرین پیشنهاد هم تبدیل شدن پنل پشتی به نمایشگر اولد، LCD یا LED در زمان‌هایی که دستگاه بسته شده است، مطرح می‌شود.

البته لازم به ذکر است که پتنت‌ها به هیچ عنوان آینده‌ی قطعی دستگاه‌ها را نمایش نخواهند داد. اما به هر حال برخورداری احتمالی سرفیس‌های آینده از این ویژگی‌ می‌تواند جذاب و شگفت انگیز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی