ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشات مردمی در اینستاگرام باعث مسدود سازی صفحه «امیر تتلو» شد

صفحه‌ی خواننده فارسی‌زبان ملقب به «امیر تتلو» در اینستاگرام بسته شد. این اقدام اینستاگرام پس از آن است که عده زیادی از کاربران، پس از انتشار استوری‌های دعوت‌کننده به خشونت علیه زنان، صفحه‌ی این چهره ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۵

صفحه‌ی خواننده فارسی‌زبان ملقب به «امیر تتلو» در اینستاگرام بسته شد. این اقدام اینستاگرام پس از آن است که عده زیادی از کاربران، پس از انتشار استوری‌های دعوت‌کننده به خشونت علیه زنان، صفحه‌ی این چهره اینستاگرامی را ریپورت (گزارش) کردند.

اگرچه خود اینستاگرام تا لحظه نوشتن این گزارش واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده اما یکی از خبرنگاران BBC عنوان می‌کند که این شبکه اجتماعی بسته شدن حساب کاربری این شخص به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین اینستاگرام را تایید کرده و قرار است به زودی در همین رابطه‌ بیانیه‌ای منتشر کند.

مسدودسازی صفحه امیر تتلو

دیروز پس از انتشار چندین استوری دعوت کننده به خشونت علیه زنان در حساب کاربری این خواننده، کمپینی در اینستاگرام و توییتر تحت عنوان «#ریپورت_تتلو» آغاز شد که در نهایت باعث بسته شدن حساب این خواننده فارسی زبان با بیش از ۴ میلیون دنبال کننده شده است.

دلیل راه‌اندازی این کمپین، انتشار تصاویر و نوشته‌های رکیک علیه زنان و تشویق مردان به خشونت علیه زنان بود. دامنه این کمپین نه تنها در خود اینستاگرام، بلکه به توییتر هم سرایت کرد.

صفحه‌ی اینستاگرام «امیرحسین مقصودلو» معروف به تتلو پیش از مسدودسازی بیش از 4.1 میلیون فالوئر داشت اما در نهایت کمپین گزارشات مردمی موثر واقع شد و اینستاگرام این صفحه را بست. هنوز هیچ واکنش رسمی از سوی این فرد نسبت به این موضوع اعلام نشده ولی توییت‌ها و استوری‌های کاربران نشان از این می‌دهد که آنها از مسدودسازی صفحه او و جواب گرفتن کمپین‌ ریپورت او راضی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • SaEkra12
    SaEkra12 | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

    آخه چرا؟؟
    منکه خودم فالوش کرده بودم هر چن مدت یه بار میمون بازی در میاورد دور هم میخندیدیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی