ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تحصیل رایگان و کمک هزینه نگهداری از خودرو، راهکار اوبر برای تشویق رانندگان برتر

کمپانی اوبر اخیرا در اقدامی جالب تصمیم گرفته هزینه های مربوط به تحصیل رانندگان برتر یا اعضای خانواده آنها در دانشگاه را تقبل کند. این اقدام بخشی از برنامه اوبر پرو محسوب می شود، برنامه ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

کمپانی اوبر اخیرا در اقدامی جالب تصمیم گرفته هزینه های مربوط به تحصیل رانندگان برتر یا اعضای خانواده آنها در دانشگاه را تقبل کند. این اقدام بخشی از برنامه اوبر پرو محسوب می شود، برنامه ای که به رانندگان برتر اجازه می دهد از مزایای دیگری مثل بازگشت مبلغ برای تامین بخشی از هزینه سوخت یا تخفیف در هزینه های مربوط به نگهداری از خودرو برخوردار باشند.

به گفته اوبر، این برنامه فعلا به برخی از بازارها محدود بوده و از اول نوامبر اجرا می شود. درباره برنامه اوبر پرو نکات مهمی وجود دارد که باید حتما مورد توجه قرار گیرند. نخست اینکه آموزش رایگان یا کمک هزینه تحصیلی فقط برای کلاس های آنلاین برگزار شده توسط دانشگاه دولتی آریزونا تعلق می گیرد. همچنین فقط یک نفر از اعضای خانواده – مثل همسر، فرزند، خواهر یا برادر، والدین یا سرپرست قانونی – می تواند از این کمک هزینه استفاده کند.

نکته دوم اینکه با انتخاب کمک هزینه تامین سوخت، 5 درصد از کرایه ها به رانندگان برگردانده می شود. البته این مساله در صورتی است که آنها از کارت های Visa Debit اوبر استفاده کنند.

نکته سوم اینکه 25 درصد تخفیف در هزینه نگهداری خودروها تنها زمانی اعمال می شود که رانندگان به یکی از حدود 20 هزار مرکز مورد تایید اوبر در ایالات متحده مراجعه کنند.

نکته چهارم اینکه این مزایا برای همه رانندگانی که وارد برنامه اوبر پرو می شوند، در دسترس نخواهد بود. برای این برنامه یک سیستم جایزه دهی چند مرحله ای طراحی شده است. رانندگان با انجام سفرهای بیشتر بر میزان امتیازهای خود افزوده و می توانند از این امتیازها برای دسترسی به مزایا استفاده کنند.

با چنین سیستمی رانندگان مدام برای خدمت رسانی و کار بیشتر تشویق می شوند. به گفته اوبر نیمی از رانندگانی که واجد شرایط حضور در برنامه مذکور هستند، حدود 30 ساعت در هفته کار می کنند. این رقم تقریبا مشابه با شغل های تمام وقت است، در حالیکه مبلغ پرداخت شده در مقایسه با چنین شغل هایی اختلاف زیادی دارد.

کسب امتیاز رضایت مشتری 4.85 لازمه حضور رانندگان در برنامه اوبر پرو است. چنانچه امتیاز راننده ای به پایین تر از این میزان تنزل کند، یک شانس دیگر به وی داده می شود. در صورت تداوم افت امتیاز راننده و رسیدن به زیر 4.75، راننده از برنامه اوبر پرو کنار گذاشته خواهد شد.

سیاتل، شیکاگو، نیو اورلینز، نیوجرسی، اورلاندو، تامپا، فونیکس و دنور شهرهایی هستند که اوبر پرو برای اولین بار در آنها اجرا می شود. رانندگانی که در سه ماهه گذشته شرایط لازم را دارا بوده باشند، به طور خودکار در برنامه مورد بحث ثبت نام خواهند شد.

گفتنی است اوبر در نظر دارد در آینده نزدیک برنامه خود را به دیگر بازارها گسترش دهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی