ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تیم Invictus Gaming قهرمان امسال جام جهانی بازی League of Legends شد

تیم Invictus Gaming چینی در جام جهانی بازی League of Legends رقیب اروپایی‌اش تیم Fnatic را در مرحله فینال با نتیجه سه بر صفر شکست داد. این تورنمنت جهانی امسال در کره جنوبی برگزار شد. ...

رسول خردمندی
نوشته شده توسط رسول خردمندی | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

تیم Invictus Gaming چینی در جام جهانی بازی League of Legends رقیب اروپایی‌اش تیم Fnatic را در مرحله فینال با نتیجه سه بر صفر شکست داد. این تورنمنت جهانی امسال در کره جنوبی برگزار شد.

تیم Invictus Gaming به همراه تیم Royal Never Give Up توانستند از تورنمنت LPL صعود کنند. اینویکتوس گیمینگ در مرحله حذفی توانسته تیم Fnatic را بر نتیجه ۵ بر ۱ شکست دهد. در مرحله بعدی تیم kt Rolster نیز برخلاف انتظارات کارشناسان و هواداران، مغلوب این تیم چینی شد. به همین خاطر اعضای اینویکتوس گیمینگ با انگیزه‌ای بیشتر در مرحله نیمه نهایی از سد تیم G2 پر مدعا نیز عبور کرده و خودشان را به مرحله فینال این رقابت‌هار رساندند.

بازی League of Legends
جدول تورمنت جهانی بازی League of Legends (برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید)

با اینکه اعضای تیم اینویکتوس گیمینگ در مرحله فینال خیلی محتاطانه رفتار می‌کردند ولی باید موفقیت‌شان را مدیون فعالیت بی‌نظیر «جانگلر» تیم‌شان دانست. «نینگ» در این تورنمنت به خوبی توانسته به هم‌تیمی‌هایش کمک کرده و کمین‌های هوشمندانه‌اش باعث شد تیمش به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند. به همین خاطر او لقب بهترین بازیکن این رقابت‌ها را از سوی کارشناسان در این فصل تصاحب کرد.

البته تیم Fnatic در دو دست ابتدایی در لاین بالای نقشه به شدت ضعف نشان داده و Bwipo از پسِ حریف چینی خودش «The Shy» بر نیامد. او در نهایت در آخرین دست با sOAZ تعویض شد ولی علی رغم تلاش‌های بی‌شائبه سواز، تیم Fnatic با بیش از ده سال سابقه در بخش ورزش‌های الکترونیکی در کره جنوبی شکست سختی را متحمل شد.

پس از سال ۲۰۱۴ این اولین باری است که یک تیم چینی از بخش LPL توانسته تا مرحله فینال بازی League of Legends دوام بیاورد. معمولا در طول این هشت فصل دو تیم سامسونگ گلکسی و SK Telecom T1 برای بالا بردن جام تلاش می‌کردند. ولی تیم اینویکتوس گیمینگ به همه ثابت کرد دنیا همیشه درش روی یک پاشنه نمی‌چرخد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی