ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن GetFit؛ با برنامه ورزش کنید

مشغله‌ی کاری، کمبود وقت، خستگی، ترافیک و بسیاری دیگر از موارد را می‌توان نام برد که همه و همه مانع داشتن یک برنامه‌ی منظم ورزشی برای بیشتر افراد است. از طرفی پیشرفت تکنولوژی باعث سکون ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

مشغله‌ی کاری، کمبود وقت، خستگی، ترافیک و بسیاری دیگر از موارد را می‌توان نام برد که همه و همه مانع داشتن یک برنامه‌ی منظم ورزشی برای بیشتر افراد است. از طرفی پیشرفت تکنولوژی باعث سکون بیش از حد مردم شده و این موضوع سلامت همه را به خطر انداخته است.

برای رفع این کم تحرکی، ورزش کردن بهترین گزینه به شمار می‌رود که آن هم به دلایل مختلف از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. هزینه‌بر بودن باشگاه‌های ورزشی و دریافت برنامه‌های تمرینی و غذایی و همچنین کمبود وقت به دلیل مشغله‌های روزمره مانند سدی جلوی ما و سلامتی قرار گرفته است.

اما تکنولوژی-که البته خودش یکی از مقصران اصلی این کم تحرکی زاید الوصف به شمار می‌رود- توانسته تا حدی برای این موضوع چاره‌ساز باشد. این روز‌ها اپلیکیشن‌های مختلفی برای ورزش وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن GetFit بپردازیم. اپلیکیشنی که با استفاده از آن می‌توانید به اندام ایده‌آل خود برسید.

تمرکز اصلی GetFit، ارائه‌ی حرکات ورزشی همراه با برنامه‌ی تمرینی مناسب است. در واقع GetFit خودش را مثل یک مربی معرفی می‌کند. با شروع استفاده از این اپلیکیشن، از شما پرسیده می‌شود که مرد هستید یا زن. این موضوع برای GetFit مهم است تا بتواند برنامه‌ی تمرینی مناسبی برایتان عرضه کند. همچنین در ادامه میزان فعالیت روزانه و همینطور تعداد روز‌هایی که می‌توانید به ورزش بپردازید از شما پرسیده خواهد شد.

سپس شما باید هدفتان از ورزش کردن را مشخص کنید. لاغر شدن، قوی‌تر شدن، بیشتر شدن وزن یا تناسب اندام. بعد از انتخاب یکی از این موارد، باید تعداد روز‌های هفته که می‌خواهید به ورزش کردن اختصاص دهید را هم مشخص کنید. از اینجا به بعد، شما با یک برنامه‌ی ورزشی کامل رو به رو خواهید شد که می‌بایست به طور روزانه آن‌ها را به انجام برسانید.

همه‌ی حرکات ورزشی، با متد‌های مناسب روز دنیا همخوانی دارد. از طرفی همه‌ی حرکات یاد شده در یک ویدیو توسط افراد مجرب انجام می‌شوند که می‌توانید بعد از مشاهده‌ی آن‌ها نسبت به انجام دادنشان اقدام کنید.

با انتخاب هرکدام از گزینه‌های لاغر شدن، چاق شدن، قوی شدن یا تناسب اندام می‌توانید برنامه‌ی تمرینی خاصی را دریافت کنید و طبق زمان‌هایی که مشخص کردید به ورزش بپردازید.

همچنین اپلیکیشن GetFit دارای بخشی به نام Progress‌ است که با استفاده از آن می‌توانید از بدنتان عکس بگیرید و وزن مربوط به خود را در لحظه‌ی گرفتن عکس مشخص کنید. سپس با اضافه کردن عکس‌ها و وزن‌های خود در آینده، یک نگاه کلی از روند پیشرفتتان در ورزش را مشاهده خواهید کرد.

نکته‌ی مثبت دیگر این است که همه جا امکان استفاده از این اپلیکیشن وجود خواهد داشت. چون حرکات انجام شده در این اپلیکیشن هیچکدام نیازی به وسایل ورزشی خاص مثل وزنه‌ها و ... ندارد و همیشه و همه جا قابل انجام است.

حرکات ورزشی ارائه شده در این اپ، علاوه بر ویدیو، دارای توضیحات کاملی نیز هستند. همچنین بعد از پایان یافتن هرکدام از حرکات، به شما مدت زمان استراحت بین هر آیتم گفته می‌شود. موضوعی که به بالا رفتن بازدهی حرکات ورزشی کمک شایانی خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن در دو نسخه عرضه شده که در نسخه‌ی رایگان امکان دریافت برنامه‌های ورزشی وجود ندارد. اما همچنان می‌توان به انجام حرکات ورزشی پرداخت. در صفحه‌ی اصلی این اپلیکیشن این امکان وجود دارد تا به طور روزانه به مدت ۶ دقیقه با حرکات مناسبی که در این اپلیکیشن مشخص شده، ورزش کنید.

اپلیکیشن GetFit توسط گروه GetFit Apps ساخته شده که پیش از این نیز اپلیکیشن دیگری با نام GetFit: Calorie Counter برای iOS عرضه کرده بودند. دارندگان آیفون یا آیپد می‌توانند با استفاده‌ی این اپلیکیشن در کنار GetFit، به کنترل میزان کالری مصرف شده بپردازند تا زندگی ورزشی خود را منظم‌تر و دقیق‌تر پیش ببرند.

اپلیکیشن GetFit اگرچه در نسخه‌ی رایگان محدودیت‌های فراوانی دارد، اما دارای حرکات ورزشی مناسب و تاثیر گذاریست که با دقت روی درخواست‌های کاربران انجام می‌شود. امکان ارائه‌ی برنامه‌ی ورزشی در تعداد روز‌های مشخص شده توسط کاربر از دیگر مزیت‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

نرم افزار GetFit برای اندروید و iOS عرضه شده و در دو نسخه‌ی رایگان و حرفه‌ای در دسترس خواهد بود. همانطور که در متن به آن اشاره کردیم، نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن کاربران را با محدودیت‌هایی مواجه خواهد کرد اما نسخه‌ی حرفه‌ای آن مانند یک مربی قدرتمند در کنار شما خواهد بود و با برنامه‌های خوب ورزشی که ارائه می‌کند، به دنبال ساختن اندام شماست.

GetFit: Workout exercises & home fitness planner

GetFit: Workout exercises & home fitness planner

سازنده: GetFit Apps LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65 / 224.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی