ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم گیمینگ دل
تکنولوژی

دل یک سیستم گیمینگ جدید از سری Alienware معرفی کرد

واحد Alienware دل روز گذشته نسخه جدیدی از سیستم گیمینگ دسکتاپیAlienware Area-51 همراه با چیپست threadripper رونمایی کرد. این سیستم جدید از نسل دوم پردازنده های رایزن threadripper بهره می گیرد که به ترتیب با ۱۶، ۱۲ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

واحد Alienware دل روز گذشته نسخه جدیدی از سیستم گیمینگ دسکتاپیAlienware Area-51 همراه با چیپست threadripper رونمایی کرد. این سیستم جدید از نسل دوم پردازنده های رایزن threadripper بهره می گیرد که به ترتیب با ۱۶، ۱۲ و هشت هسته تولید شده.

سیستم گیمینگ جدید دل برای گیمرهای حرفه ای، استریمرها و کاربرانی طراحی شده که نیاز به سیستم های قدرتمندی دارند و طبق عادت چندین فعالیت را به صورت همزمان انجام می دهند. چیپست های سری Threadripper شرکت AMD براساس معماری Zen طراحی شده اند که قرار است اینتل را در قلمرو پی سی ها به چالش بکشند و سرعت اجرای دستورالعمل های مختلف درهر چرخه کلاک آنها نسبت به نسل قبلی تا ۵۲ درصد بیشتر شده.

سیستم گیمینگ دل

قیمت سیستم گیمینگ دل از ۲۲۰۰ دلار شروع می شود اما گزینه های زیادی پیش روی علاقمندان به خرید این محصول قرار دارد که میتوانند این رقم را افزایش دهند. Area-51 R7 همانطور که گفته شد با نسخه های ۱۶ یا ۱۲ هسته ای از نسل دوم پردازنده رایزن Threadripperعرضه می شود. این محصول به چیپست AMD X399 مجهز است که از مموری چهار کاناله پشتیبانی میکند، تا چهار کارت گرافیک هم روی آن قابل نصب است و به بسته به انتخاب کاربر گزینه های مختلفی هم برای حافظه داخلی آن در نظر گرفته شده است. Alienware اعلام کرده که این سیستم میتواند از محتوای 4K، 8K و محیط های واقعیت مجازی پشتیبانی کند.

Area-51 R7 همچنین از تکنولوژی های SLI انویدیا یا Crossfire شرکت AMD پشتیبانی میکند که امکان استفاده آن از چندین کارت گرافیک را فراهم می کنند. این سیستم از یک شاسی سه ضلعی برخوردار است که با طراحی ارگونومیک خود جریان یافتن آسان هوا را فراهم نموده و گرمای تولید شده حین عملکرد آن را مدیریت میکند.

حافظه های داخلی در نظر گرفته شده برای این سیستم گیمینگ نیز از ۹۶۰ گیگابایت SSD تا دو ترابایت HDD متغیر است و حتی امکان استفاده از درایوهای دوگانه نیز برای آن فراهم شده. دسترسی به کارت های گرافیکی بدون نیاز به ابزارهای خاص از دیگر مزایای این سیستم است و علت نیز قرار گرفتن این کارت های گرافیکی روی درگاه PCI-E  آن است. تعدیل دمای این سیستم گیمینگ نیز به سیستم خنک کننده مایع آن محول شده. دو فن هوا هم برای بدنه دستگاه درنظر گرفته شده تا در زمان فعالیت کارت گرافیک خنک شونده با هوا وارد عمل شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

    ?

مطالب پیشنهادی