ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ذنفون 6
تکنولوژی

نمونه اولیه گوشی ذنفون 6 ایسوس خبر از طراحی عجیب می دهد [تماشا کنید]

ایسوس در اوایل سال 2018 گوشی ذنفون 5Z را معرفی کرده بود که مشابه با بیشتر گوشی های این روزها بریدگی در بالای نمایشگر آن به چشم می خورد. بر اساس تصاویر و ویدیوی جدید که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

ایسوس در اوایل سال 2018 گوشی ذنفون 5Z را معرفی کرده بود که مشابه با بیشتر گوشی های این روزها بریدگی در بالای نمایشگر آن به چشم می خورد. بر اساس تصاویر و ویدیوی جدید که منتشر شده به نظر می رسد پرچمدار آتی این شرکت هم از بریدگی نمایشگر بهره ببرد ولی یک بریدیگی عجیب و نا متقارن.

به نظر می رسد گوشی مورد بحث پرچمدار ذنفون 6 باشد. این بار ایسوس بریدگی گرد را در نظر گرفته که نه در میانه بالای نمایشگر بلکه کمی متمایل به سمت راست تعبیه شده و گویا دوربین سلفی در این بخش قرار گرفته است.

ظاهراً این مدل یک نمونه اولیه است. امیدواریم در ذنفون 6 نهایی شاهد چنین طراحی نباشیم چرا که واقعاً توی ذوق می زند. به جز این مورد، سایر مشخصاتی که از روی ظاهر ذنفون 6 مشخص است طبیعی به نظر می رسد: درگاه شارژ از نوع USB-C است، یک جک 3.5 میلیمتری هدفون به چشم می خورد، در پایین گوشی حفره های اسپیکر تعبیه شده و در نهایت در بالای نمایشگر هم اسپیکر مکالمه ذنفون 6 جای گرفته است.

علاوه بر این یک بخش سیاه رنگ در زیر دوربین های اصلی دوگانه دیده می شود که شاید درگاه حسگر اثر انگشت باشد که البته بعید به نظر می رسد. شاید هم با سنسور فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز طرف هستیم و در عوض حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است. از سوی دیگر گمان می رود ذنفون 6 به سیستم قفل گشایی ساده از طریق چهره کاربر مجهز شود، با این حال به دلیل اندازه بسیار کوچک بریدگی نمایشگر به نظر نمی رسد شاهد حسگرهای مادون قرمز و سه بعدی برای تشخیص چهره باشیم.

هنوز جزئیات دیگری از ذنفون 6 منتشر نشده و مشخص نیست این گوشی چه زمانی معرفی می شود. از آنجایی که این مدل یک نمونه اولیه است در نهایت شاید محصول معرفی شده توسط ایسوس متفاوت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • afg
    afg | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

    حالا اگه اپل بیاد این کار و انجام بده هیچ تو ذوق نمیزنه بلکه خیلیم خوب میشه.

  • آریا
    آریا | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

    هنوز فلسفه اون هاشیه پایین رو درک نکردم. خودشون رو میکشن حاشیه بالا رو حذف کنن بعد پایینش یک متر هاشیه داره ? ? ?

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

    آیفون ۱۰ هم با بریدگیش زد تو ذوق همه،اما چون اپل بود همه اسکی رفتن و شما هم به به و چهچه کردین،

مطالب پیشنهادی