ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 9 سفید احتمالا ‌به‌زودی عرضه خواهد شد

در حالی که زمان کوتاهی تا آغاز سال نوی میلادی باقی مانده، به نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه یکی از مهم‌ترین گوشی‌ های هوشمند امسال یعنی گلکسی نوت 9 با رنگ سفید باشیم. این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

در حالی که زمان کوتاهی تا آغاز سال نوی میلادی باقی مانده، به نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه یکی از مهم‌ترین گوشی‌ های هوشمند امسال یعنی گلکسی نوت 9 با رنگ سفید باشیم.

این تصویر توسط منبع نامشخصی به بیرون درزر کرده و البته امکان ساختگی بودن آن هم وجود دارد. در حال حاضر نوت 9 با رنگ‌های مشکی، مسی، ارغوانی و آبی اقیانوسی موجود بوده و با توجه به تنوع رنگی بیشتر رقیبش یعنی آیفون XR، عرضه یک رنگ تازه از این موبایل به هیچ عنوان عجیب نیست.

البته در حال حاضر این شایعه وجود دارد که پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S10 با رنگ‌های سیاه، خاکستری، آبی، قرمز، سبز و در نهایت زرد عرضه خواهد شد و بعد از عرضه آن هم نباید انتظار اضافه شدن رنگ جدیدی را داشته باشیم. بر اساس همین تصویر، قلم S Pen مدل سفید گلکسی هم سفید خواهد بود که با توجه به دیگر رنگ‌های این گوشی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گلکسی نوت 9

آخرین گلکسی نوت سفید به سال 2015 و نوت 5 برمی‌گردد. گلکسی‌ اس 7، 8 و 9 هم مدلی با رنگ سفید نداشتند و باید منتظر ماند دید که امسال سرانجام این طلسم شکسته خواهد شد یا خیر.

با وجود آن که بازار جهانی موبایل دچار رکود سنگینی شده و بخش موبایل سامسونگ هم کاهش فروش قابل مشاهده‌ای را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته تجربه کرده، گلکسی نوت 9 عملکرد خوبی را به ثبت رسانده و فروش آن تنها در کره جنوبی از یک میلیون دستگاه فراتر رفته است.

اخیرا شایعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ هم داغ‌تر از گذشته شده و طی هفته‌ای که گذشت، رندری از گلکسی اس 10 به بیرون درز کرد که دوربین زیر نمایشگر این گوشی را به تصویر می‌کشید. بر اساس این رندر سامسونگ در S10 به جای استفاده از بریدگی نمایشگر از دوربین زیر نمایشگر برای قرار گرفتن لنز سلفی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی