ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران- آبان 97

نوسانات قیمتی ارز از فروردین اثر منفی بر بازارهای کشور گذاشت؛ به‌ طوری‌ که تعادل عرضه و تقاضا تحت‌ تاثیر نرخ ارز دچار آشفتگی و به ‌هم‌ ریختگی شد. در این بین بازار خودرو نیز ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

نوسانات قیمتی ارز از فروردین اثر منفی بر بازارهای کشور گذاشت؛ به‌ طوری‌ که تعادل عرضه و تقاضا تحت‌ تاثیر نرخ ارز دچار آشفتگی و به ‌هم‌ ریختگی شد. در این بین بازار خودرو نیز بی ‌نصیب از آشفتگی ارزی نبود به‌ طوری‌ که با توجه به تقاضای بالا، عرضه به پایین ‌ترین سطح خود طی چهار سال گذشته رسید. اما خودروسازان کمبود عرضه را ناشی از دو عامل می‌ دانستند اول مصائب تحریم‌ های یکجانبه ایالات ‌متحده آمریکا علیه این صنعت و عامل دیگر، مشکلات گمرکی در ترخیص به موقع مواد اولیه مورد استفاده در صنعت قطعه‌ سازی و قطعات مورد نیاز خطوط تولیدی.
سیاست‌ گذاری‌ های غلط در ارتباط با صنعت خودرو سبب شده تا شرکت‌ های خودروساز توان خود را در بخش تولید از دست بدهند. این مساله را می‌ توان در کاهش تیراژ آنها جست ‌و جو کرد. رفت و برگشت‌ های قیمت ارز در بازار باعث سردرگمی بازار خودرو نیز شده است.
قیمت خودرو های داخلی در بازار طی روزهای گذشته دارای کش و قوس های فراوان بوده است که ناشی از نامشخص بودن بازار بعد از اجرای شده فاز جدید تحریم ها خواهد بود که چنانچه قیمت ارز صعودی شود قیمت خودرو نیز بالا کشیده خواهد شد.
استعلام قیمت خودرو های داخلی از بازار تهران و کرج:

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۱۴ آبان ۱۳۹۷

    خداروشکر بالاخره بازار خودرو به ثبات رسید
    واقعا معلوم نیست جبهه شما کدوم طرفه

مطالب پیشنهادی