ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تقدیر از ایرانسل
تکنولوژی

تقدیر از ایرانسل برای دو طرح‌ تداوم کسب و کار و مقابله با بحران

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح‌های تداوم کسب و کار، مقابله با بحران و همچنین اهتمام در نشر و پیاده سازی فرهنگ پدافند غیرعامل ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل برای تلاش‌های صورت گرفته در تدوین طرح‌های تداوم کسب و کار، مقابله با بحران و همچنین اهتمام در نشر و پیاده سازی فرهنگ پدافند غیرعامل تقدیر کرد.

به گزارش ایرانسل، «طرح تداوم کسب و کار» یا BCP (Business Continuity Plan) و «طرح مقابله با بحران» یا DRP (Disaster Recovery Plan) توسط این اپراتور و براساس استانداردهای بین‌المللی تدوین و پیاده سازی شده است. در این دو طرح مخاطرات و ریسک‌های موجود در سطح شبکه، قبل از بروز بحران‌ پیش‌بینی و امکان مقابله و پایداری شبکه در زمان بحران فراهم می‌شود.

تقدیر از ایرانسل

لازم به توضیح است که در طرح استمرار کسب و کار (BCP – Business Continuity Plan) شرایط برای ادامه فعالیت کسب و کارهایی که تحت تاثیر شرایط فیزیکی خارجی مانند طوفان، سیل، آتش سوزی، جرایم و … دچار مشکل شده باشند را به وجود می‌آورد. این طرح‌ها عموما شامل نحوه بازیابی فعالیت‌های کسب و کار و یا انتقال آنها به محلی دیگر است. مثلا اگر مرکز داده در آتش سوزی تخریب شود، فعالیت‌های کسب و کار به سایت جایگزین (پشتیبان) منتقل خواهد شد.

گفتنی‌ست همایش «بازدارندگی سایبری در سایه حماسه حسینی» صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور وزیر ارتباطات و سردار «غلامرضا جلالی» رییس سازمان پدافندغیرعامل در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی