ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی گلکسی اس 10 در نسخه‌ بتای اندروید پای لو رفت

به نظر می رسد که سامسونگ بار دیگر خواسته یا ناخواسته جزئیات تازه‌ای از پرچمدار جدیدش منتشر کرده است. همانطور که پیش از این نسخه‌ی بتای اندروید نوقا در گلکسی اس 7، مشخصات پرچمدار بعدی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

به نظر می رسد که سامسونگ بار دیگر خواسته یا ناخواسته جزئیات تازه‌ای از پرچمدار جدیدش منتشر کرده است. همانطور که پیش از این نسخه‌ی بتای اندروید نوقا در گلکسی اس 7، مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 را مشخص کرده بود و از سوی دیگر نسخه‌ی بتای اندورید اوریو به نمایش جزئیات گلکسی اس 8 پرداخته بود، حال کمپانی کره‌ای روند مشابهی در پیش گرفته و در نسخه بتای اندروید پای، طرحی گرافیکی از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 10 را به نمایش گذاشته است.

این نرم افزار هم اکنون در برنامه‌ی بتای Samsung Experience برای سیستم عامل تلفن های همراه گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 موجود است و صاحبان این مدل گوشی ها می‌توانند به مشاهده‌ی طراحی پرچمدار بعدی سامسونگ بپردازند.

بر اساس این طراحی به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای موبایل پرچمدار بعدی خود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه کرده و اسنکر عنبیه را از بالای نمایشگر موبایل‌هایش حذف کند چرا که در طراحی به نمایش گذاشته شده از گلکسی اس 10، خبری از حاشیه یا بریدگی در بالای نمایشگر به چشم نمی خورد و اگر دوربینی هم در این محل تعبیه گردد، احتمالاً یک سنسور ساده خواهد بود.

تصاویر طرح لو رفته از بالای نمایشگر گلکسی اس 10 توسط افشاگران معروفی نظیر Ice Universe و MWeinbackXDA در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

از آنجایی که پیشتر سامسونگ از همین حربه برای جلب توجه به پرچمداران بعدی‌اش استفاده کرده، بعید نیست که کمپانی کره‌ای باز هم به همین روش روی آورده و اطلاعات لو رفته صحت داشته باشد.

حال ممکن است این گوشی یکی از سه نسخه‌ی معمولی، پلاس یا لایت پرچمدار بعدی سامسونگ باشد اما به هر ترتیب یکی مدل‌های گلکسی اس 10 از نمایشگری تخت و بدون حاشیه یا بریدگی بهره خواهد برد.

با اینکه تا به حال شایعات زیادی از این موبایل منتشر شده اما هنوز قیمتی برای آن درنظر گرفته نشده و احتمالاً اطلاعات اصلی این چنینی پنجم اسفند ماه امسال منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی